• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

تأکید بر حل مسائل ارتباطی در نشست نمایندۀ تبریز و مدیرعامل ایرانسل

  • کد خبر : 21688
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
تأکید بر حل مسائل ارتباطی در نشست نمایندۀ تبریز و مدیرعامل ایرانسل
در نشست نمایندۀ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل ایرانسل، بر آمادگی طرفین برای تعامل بیشتر در راستای حل مسائل ارتباطی منطقه تأکید شد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، حجت‌الاسلام دکتر سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نمایندۀ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل دیدار و دربارۀ مسائل ارتباطی حوزۀ انتخابیۀ خود به گفت‌وگو پرداخت.
در این نشست که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، ضمن بیان مهمترین مسائل ارتباطی حوزۀ انتخابیۀ خود، از ایرانسل به خاطر توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی در شمال غرب کشور و نگاه ویژه به رفع موانع موجود در مسیر تحول دیجیتال و جهش تولید در حوزۀ فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تقدیر کرد.
مدیرعامل ایرانسل در این دیدار، اقدامات ایرانسل در خدمات‌رسانی به مردم استان آذربایجان‌شرقی از جمله گسترش دسترسی مناطق روستایی به اینترنت پرسرعت، حمایت از توسعۀ کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی به زیرساخت‌های ارتباطی در دوران شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.
عباسی‌آرند همچنین با اشاره به برخی مسائل در زمینۀ توسعۀ شبکۀ ارتباطی، از جمله موانع موجود در مسیر أخذ مجوز سایت‌های ارتباطی، توسعۀ فیبرنوری و زیرساخت‌های کلان شبکه، بر لزوم مانع‌زدایی از توسعۀ دسترسی مردم به ابزارهای ارتباطی و خدمات دیجیتال تأکید کرد.
میرتاج‌الدینی نیز با اشاره به نقش و مسؤولیت نظارتی مجلس شورای اسلامی در وضع و اصلاح قوانین و مقررات، در این زمینه قول مساعدت و پیگیری داد.

http://tejaratava.ir/?p=21688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.