• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بیمه کوثر حامی جهادگران عرصه توسعه

  • کد خبر : 16079
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
بیمه کوثر حامی جهادگران عرصه توسعه
تفاهم‌نامه همکاری میان مسئولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به‌منطور حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر در این مراسم که با حضور مسئولان کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران، سازمان متخصصین و مدیران ایران و نیز جمعی از معاونان بیمه کوثر برگزار شد، مدیرعامل شرکت، گفت: این همکاری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی؛ شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها با ایجاد چرخه خدمات و تولید محصول آغاز شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از انعقاد قراردادهای استراتژیک در شرکت بیمه کوثر خبرداد و خاطرنشان‌کرد: این قراردادها به منظور استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های صنعتی و علمی و نیز بهینه کردن این پتانسیل‌ها در سطح کشور منعقد می‌شود چرا که انسان سالم محور توسعه است و با ایجاد و توسعه کسب‌وکارها و توانمند‌ها مسیر توسعه کشور در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

وی این همکاری‌ها را الزامی راهبردی دانست و تصریح‌کرد: با آموزش سطح دانش، بینش و درک مردم افزایش می‌یابد و همچنین ارایه خدمات بیمه‌ای عاملی برای جلوگیری از عسر و حرج جامعه هدف در شرایط بحرانی است.

مدیرعامل بیمه کوثر درخصوص اهداف این تفاهم‌نامه بیان‌کرد: همکاری در زمینه شناسایی ریسک‌های حوادث کار و راه‌های جلوگیری و کاهش آن با استفاده از نتایج تحقیقات و تجربیات کارشناسان، شناسایی و استفاده از راه‌های نوین آموزش بیمه‌گذاران برای آشنایی با مسایل ناشی از حوادث منجر به خسارت‌های جانی و مالی و نیز آگاهی از تبعات رعایت نکردن نکات ایمنی و قوانین حفاظت فنی، ارتقا دانش بیمه‌ای در هنگام خرید بیمه‌نامه و اقدام‌های لازم در خصوص چگونگی دریافت خسارت، طراحی و معرفی بیمه‌‌نامه‌ها متناسب با نیاز پیمانکاران، متخصصان و مدیران، راه‌اندازی سامانه پاسخگویی جامعه هدف از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

رییس سازمان متخصصین و مدیران ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه این تفاهم‌نامه فعالیتی دانش‌محور میان افراد متخصص و شرکت بیمه کوثر در عرصه صنعت بیمه است، خاطرنشان‌کرد: با آموزش‌های مدیریت ریسک و بیمه و نیز ارایه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف موجبات آرامش‌خاطر کارکنان و کارفرمایان فراهم می‌شود.

دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران نیز در این مراسم گفت: این تفاهم‌نامه به منظور آموزش مدیریت ریسک حوادث ناشی از کار و حمایت بیمه‌ای از پیمانکاران، مدیران و متخصصان در راستای تحقق اهداف حمایت از جهش تولید منعقد شد.

http://tejaratava.ir/?p=16079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.