• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه نوین در نخستین جلسه مدیران، رؤسای شعب و مسئولین باجه‌ها

بیمه نوین در سال ۱۴۰۱ انتظار جهش قابل توجهی در دستاوردهای خود دارد

  • کد خبر : 50853
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
بیمه نوین در سال ۱۴۰۱ انتظار جهش قابل توجهی در دستاوردهای خود دارد
مدیرعامل بیمه نوین: با توجه به زیرساخت‌های فرآیندی و اجرایی ایجاد شده انتظار می‌رود تمامی ارکان بیمه نوین رشد و جهش قابل توجهی در عملکرد خود ایجاد کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه نوین؛ نخستین جلسه مشترک مدیران ستادی، رؤسای شعب و مسئولین باجه‌ها با مدیرعامل و معاونین این شرکت در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این جلسه که رؤسای شعب و مسئولان باجه‌ها به‌صورت آنلاین حضور داشتند، حسین کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در خصوص عملکرد این شرکت در سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۰ با تلاش و تمرکز توانستیم برای اولین بار پرتفوی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی را محقق سازیم و امروز این دستاورد، تبدیل به تجربه و آزمونی برای هدف‌گذاری جدید و بزرگ تری برای همه ما در بیمه نوین است.  

وی همچنین گفت: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های فرایندی، اجرایی و دستورالعملی برای توسعه پایدار در شرکت ایجاد شده‌اند و بنابراین با توجه به بهبود در شاخص‌ها و استقرار سیستم‌ها، انتظار می‌رود تمامی ارکان شرکت در سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی را در عملکرد خود ایجاد کرده و یک جهش کمی و کیفی را در پایان سال در بیمه نوین شاهد باشیم.

مدیرعامل بیمه نوین همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند در عملکرد کلیه واحدهای ستادی و شعب، گفت: تحقق بودجه پیش بینی شده برای شعب باید گام به گام و با در نظر داشتن مدیریت ریسک، به‌کارگیری روش‌های جدید بازاریابی و توجه به رشته بیمه‌های پربازده فروش اتفاق افتد. بر همین اساس نیز انتظار رشد ۵۰ درصدی پرتفوی را داریم.

به گفته مدیرعامل بیمه نوین، ایجاد بسترهای لازم و در نتیجه آن تحقق جانشین پروری، اجرای برنامه آموزش مدون و فراگیر برای تمامی سطوح شرکت و افزایش و ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش از جمله اهداف پیش بینی شده برای سال جاری است.

http://tejaratava.ir/?p=50853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.