• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

بیمه ملت ارائه‌دهنده خدمات بیمه درمان تکمیلی به مجموعه دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 16410
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
بیمه ملت ارائه‌دهنده خدمات بیمه درمان تکمیلی به مجموعه دانشگاه آزاد

بر اساس این گزارش؛ این قرارداد یکی از قراردادهای بزرگ بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور محسوب می شود و بیمه ملت با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های متعدد با سابقه ارائه عملیات مطلوب بیمه‌گری در این حوزه،  می‌کوشد تا خدمت‌رسانی به این قشر فرهنگی را به نحو مطلوب به انجام رساند. گفتنی است، بالغ بر ۱۴۰۰ واحد آموزشی […]

بر اساس این گزارش؛ این قرارداد یکی از قراردادهای بزرگ بیمه‌ای در صنعت بیمه کشور محسوب می شود و بیمه ملت با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های متعدد با سابقه ارائه عملیات مطلوب بیمه‌گری در این حوزه،  می‌کوشد تا خدمت‌رسانی به این قشر فرهنگی را به نحو مطلوب به انجام رساند.

گفتنی است، بالغ بر ۱۴۰۰ واحد آموزشی در کل کشور از خدمات بیمه ملت بهره می‌برند و این قرارداد یکی از بزرگترین پورتفوهای تجمیعی صنعت بیمه خواهد بود.

*آقای دکتر، بیمه ملت بیمه‌گر دانشگاه آزاد شد و با توجه به پراکندگی مراکز و واحدهای دانشگاه عملا کار بزرگی به بیمه ملت محول شده است. در خصوص بیمه ملت و توانایی‌های آن برایمان بگویید.

بیمه ملت اولین بیمه‌گر الکترونیک صنعت بیمه است که بزرگترین شبکه خسارت خودرویی در صنعت بیمه را دارد و به لحاظ سرمایه ثبت شده در صنعت بیمه، بزرگترین بیمه بخش خصوصی است. همچنین دارای بالاترین سطح توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه با نسبت توانگری بالای ۲۰۰ درصد طی ۹ سال متوالی است که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است و نکته مهم در فعالیت این شرکت هسته نرم‌افزار بیمه‌گری اختصاصی است که توانایی بالای فناوری اطلاعات در این شرکت را نمایان می‌سازد.

همچنین، بیمه ملت ارائه‌دهنده محصولات نوین و منحصربه‌‎فردی از جمله کارت اعتباری خرید اقساطی و طرح‌های متنوع در حوزه بیمه‌های زندگی به بیمه‌گزاران خود بوده و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه‌گزاران از طریق راه‌اندازی اینترنت‌بیمه، تلفن‌بیمه و اپلیکیشن بیمه ملت خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

*لطفا در خصوص شرکت‌هایی که تاکنون از سوی بیمه ملت خدمات بیمه‌ای خود را تامین کرده‌اند و بیمه ملت با آنان قرارداد منعقد کرده توضیح بدهید.

بیمه ملت توانسته در طول دوران فعالیت خود با انعقاد قراردادهای بزرگ در صنایع مختلف، نقش مهمی در پشتیبانی از فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا در کشور داشته باشد.

خوشبختانه این شرکت با توجه به توانگری مالی بالای خود در طی ۹ سال اخیر، بیمه‌گر مجموعه‌های بزرگی مانند راه‌آهن ج.ا.ا بوده که پراکندگی افراد تحت پوشش آن بیش از مجموعه دانشگاه آزاد است و همچنین با توجه به رضایت نسبی راه‌آهن از همکاری با بیمه ملت، این قرارداد از دی‌ماه سال ۹۳ تاکنون در بیمه ملت تمدید شده است.

مجموعه‌های بزرگی مانند صندوق بازنشستگی فولاد، لاستیک بارز و نفت ایرانول نیز از مشتریان قدیم و جدید بیمه ملت هستند که همچنان با بیمه ملت همراه‌اند.

همچنین در سالی که گذشت؛ بیمه ملت طی تفاهم‎‌نامه‌هایی ارائه انواع خدمات به خانواده‌‎های بزرگ صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی را نیز بر عهده گرفت.

به طور کلی در سال ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از خدمات بیمه‌ درمان تکمیلی بیم ملت در سراسر کشور استفاده می‌کنند و بیمه ملت در همین زمان، به بیمه‌شدگان تحت پوشش و مراکز درمانی طرف قرارداد خود، بالغ بر ۲۵۰۰ میلیاردریال خسارت پرداخت کرده است.

بر همین اساس؛ شرکت بیمه ملت با توجه به ارائه نرخ کارشناسی شده و با تکیه بر زیرساخت‌های شرکت، توانست در مناقصه بیمه درمان تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی که با رعایت اصول برگزاری مناقصات برگزار شد، به مدت یک سال ارائه خدمات بیمه‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده بگیرد.

*آقای دکتر، بیمه ملت در برخی شهرها شعبه‌ای ندارد، آیا همکاران دانشگاه آزاد نباید نگرانی از این مورد داشته باشند؟

با توجه به وضعیت سنتی صنعت بیمه، در وهله اول ممکن است چنین مساله‌ای به ذهن مخاطب خطور کند اما بیمه ملت از ابتدای تاسیس خود به صورت اینترنتی نسبت به طراحی فرایندهای خود اقدام کرده و همراهی مشتریان قدیم شرکت هم ناشی از رضایت آنان است.

البته ما در حال توسعه شعب خود نیز هستیم در ماه گذشته شعبه تبریز افتتاح شد و در روزهای پیش‌رو شعبه دیگر بیمه ملت در ساری راه‌اندازی می‌شود. برنامه بیمه ملت، راه‌اندازی ۱۵ شعبه در  سطح کشور است و با توجه به پیاده‌سازی زیرساخت‌های الکترونیکی نیازی به بیش از این تعداد شعبه نخواهد بود.

با توجه به فروش آنلاین بیمه‌نامه و ارائه خدمات الکترونیکی با کیفیت بسیار مطلوب به مشتریان؛ این اطمینان به کارکنان محترم دانشگاه آزاد داده می‌‌شود که همکاران بیمه ملت در هر مرکز و واحد دانشگاه حضور موثر داشته باشند و فرایند ارزیابی و پرداخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با استفاده از شبکه ارزیابان داخلی بیمه ملت و همچنین بهره‌برداری از شبکه ارزیابان رسمی بیمه مرکزی انجام می‌شود چرا که بیمه ملت دارای بزرگترین شبکه پرداخت خسارت صنعت بیمه در سراسر ایران است.

*دکتر همتی، کارکنان دانشگاه آزاد چه خدماتی را از چه مراکزی می‌توانند دریافت کنند و نحوه دریافت خدمات از این مراکز چگونه است؟

بیمه ملت در کلیه حوزه‌های بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، مراکز چشم پزشکی، پاراکلینکی و… در کلیه استان‌های کشور طرف قرارداد است. مجموعا ۲۸۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد بیمه ملت است و بیمه‌شدگان می‌توانند لیست این مراکز را در وبسایت بیمه ملت به نشانی

http://melat.ir/app/marakez-khadamat/17006/list-marakez-darmani

بر اساس نام استان یا نوع مراکز درمانی مشاهده کنند.

همچنین، کارکنان مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد، از طریق «اینترنت‌بیمه» (قابل دسترسی از طریق سایت بیمه ملت و اپلیکیشن بیمه ملت) می‌توانند نسبت به دریافت معرفی‌نامه آنلاین اقدام کنند و از خدمات مراکز درمانی بیمه ملت بهره‌مند شوند. بیمه‌شدگان با دریافت معرفی‌نامه به صورت آنلاین یا از طریق مراکز خسارت، تنها با پرداخت فرانشیز از انواع خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

*آقای دکتر، در صحبت‌های‌تان از اپلیکیشن بیمه ملت نام بردید. در خصوص این اپلیکیشن بیشتر توضیح بدهید که چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

بیمه‌شدگان بیمه ملت می‌توانند با دانلود نسخه اندروید اپلیکشین بیمه ملت (قابل دسترس در سایت بیمه ملت، کافه بازار و Google Play ) و استفاده از کدملی خود به عنوان نام‌کاربری و رمز عبور، از خدمات بیمه ملت استفاده کنند.

جزئیات تمامی بیمه‌نامه‌هایی که نزد بیمه ملت صادر شده‌اند و مبالغ استفاده شده، مبالغ باقی‌مانده و همچنین تعهدات اصلی قرارداد درمان به تفکیک بیمه‌شدگان اصلی و تحت تکفل در این اپلیکیشن قابل مشاهده است و کارکنان دانشگاه آزاد می‌توانند این اپلیکیشن را از آدرس زیر دانلود کنند. به زودی نسخه IOS این اپلیکیشن نیز ارائه خواهد شد.

لینک دانلود اپلیکیشن بیمه ملت:

http://www.melat.ir/app/noavari-bimeh-melat/16607/mobile-1

* اگر کارکنان دانشگاه آزاد در هر قسمت از فرایند دریافت خدمات خود از بیمه ملت با مشکل یا سوالی مواجه شدند چگونه با  بیمه ملت تماس بگیرند؟

مرکز پیام بیمه ملت با شماره ۰۲۱۸۵۳۳۳ به صورت شبانه‌روزی آمادگی پاسخگویی به سوالات همکاران محترم در دانشگاه آزاد هستند. همچنین اطلاعات همه خدمات بیمه‌ای بیمه ملت در وبسایت بیمه ملت به نشانی www.melat.ir موجود است.

*آقای دکتر همتی، به مناسبت این همکاری آیا برنامه خاصی برای کارکنان محترم دانشگاه آزاد دارید؟

بله، از آنجا که سابقه تدریس در این دانشگاه را دارم و عملا خود را متعلق به بدنه علمی و دانشگاهی کشور می‌دانم، پیرو دستور مدیر عامل محترم و طی جلسه‌ای که با سایر مدیران بیمه ملت داشتم از همه این عزیزان درخواست کردم که شرایط ویژه‌ای برای کارکنان محترم دانشگاه آزاد فراهم کنند. برای مثال؛ امکان خرید اقساطی انواع بیمه‌نامه برای کارکنان و خانواده محترم شاغلان دانشگاه آزاد پس از تفاهم با مراکز استانی فراهم خواهد شد. همچنین با توجه به وجود تفاهم‌نامه همکاری با سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، همین امکان به صورت مشابه برای بازنشستگان معزز دانشگاه آزاد نیز فراهم است.

همچنین طرح‌های متنوعی برای بهره‌مندی از محصولات و خدمات خاص بیمه ملت مانند بیمه سپرده زندگی و کارت اعتباری خرید اقساطی تهیه و آماده ارائه است.

در پایان این اطمینان خاطر به کارکنان عزیز دانشگاه آزاد داده می‌شود که بیمه ملت با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های متعدد؛ با سابقه ارائه عملیات مطلوب بیمه‌گری در این حوزه، می‌کوشد تا خدمت‌رسانی به این قشر فرهنگی را به نحو مطلوب به انجام رساند.

http://tejaratava.ir/?p=16410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.