• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
استاندار خوزستان:

بیمه سلامت نقش مهمی در توسعه سلامت انسان، نیروی کار و سرمایه انسانی دارد

  • کد خبر : 38649
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
بیمه سلامت نقش مهمی در توسعه سلامت انسان، نیروی کار و سرمایه انسانی دارد
استاندار خوزستان گفت: بیمه سلامت نقش مهمی در توسعه سلامت انسان، نیروی کار و سرمایه انسانی دارد.

صادق خلیلیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت گفت: در دو دهه اخیر بحث سلامت بخشی از توسعه پایدار قلمداد می شود و بیمه سلامت یکی از پشتوانه های مهم توسعه سلامت محسوب می شود.

صادق خلیلیان افزود: بیمه سلامت نقش مهمی در توسعه سلامت انسان ها، نیروی کار و سرمایه انسانی دارد، لذا انتظار می رود خدماتی که از سوی بیمه ارائه می شود بخش قابل توجهی از هزینه های بیمار را در بر بگیرد.

وی با تاکید بر اهمیت نسخه الکترونیک بیان کرد: استفاده از نسخه الکترونیک علاوه بر این که رفاه مردم را به دنبال دارد، جلوگیری از خطاهای پزشکی را نیز به حداقل می رساند. همچنین می توان از این طریق در بحث های مالیاتی شفاف سازی کرد.

خلیلیان تصریح کرد: ارائه خدمات الکترونیک به توسعه علم پزشکی و درمان بیماری ها کمک کرده و حتی می توان از این طریق اثرگذاری داروها را هم بررسی و کارهای تحقیقاتی انجام داد.

استاندار خوزستان با تاکید بر این که نقش بیمه سلامت در زمینه کمک به سلامت اقشار جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است بیان کرد: با توجه اینکه بیمه سلامت ۴۷ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، یکی از ارکان سلامت جامعه به شمار می رود.

وی گفت: هر چه نوع پوشش خدمات ارائه شده کامل تر باشد به نفع مردم است، همچنین بهتر است که رابطه بین بیمه های تکمیلی و سلامت به سهولت ایجاد شود؛ تا بیمار در بحث هزینه ها دچار مشکل نشود.

http://tejaratava.ir/?p=38649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.