• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4
مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران:

بیمه سلامت از تمام راهکارها در توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند

  • کد خبر : 40911
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
بیمه سلامت از تمام راهکارها در توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند
مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از تمامی روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت استفاده خواهیم کرد.

دکتر علیرضا اعرابی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: هدف از سفرهای استانی آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها است.

وی سفر به استانها را یکی از برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران عنوان کرد و افزود: سفر مدیر عامل بیمه سلامت ایران، معاونین و مدیران ارشد به استانها با هدف آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم و بویژه شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل های هر استان است که می‌تواند در جهت ایجاد طرح ها و پروژه های جدید در هر استان با توجه به موقعیت و توان هر استان، گسترش خدمات بهینه به مردم، رفع مشکلات مردم بویژه در دریافت خدمات درمانی نقش بسزای داشته باشد.

مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص تعامل با مسئولین ارشد هر استان و رایزنی در خصوص طرح ها و برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد و گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت و کمک به مردم آسیب پذیر در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

http://tejaratava.ir/?p=40911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.