• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بیمه رازی از طرح بیمه‌ای مختص بانوان رونمایی کرد

  • کد خبر : 73198
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
بیمه رازی از طرح بیمه‌ای مختص بانوان رونمایی کرد

طرح میلاد نوربیمه رازی خطرات مختص بانوان در محل کار، خانه و وسیله نقلیه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، طرح فروش میلاد نور همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی شد. در این طرح که با هدف همراهی بیشتر بانوان طراحی و به شبکه فروش ابلاغ شده، بیمه‌های مسئولیت و مهندسی مختص بانوان در نظر گرفته شده است که توانایی ارائه پوشش‌های بیمه‌ای به بانوان شاغل و خانه دار را دارد.

طرح میلاد نور مسئولیت حرفه‌ای بانوان در قبال همکاران و کارمندان را در حالی تحت پوشش قرار می‌دهد که با رشد قابل توجه قیمت‌ها و نرخ تورم امکان پوشش خطرات الکترونیکی جهیزیه عروس، تجهیزات الکترونیک همچون موبال، لپ تاپ و تبلت را دارد.

بر اساس این گزارش با توجه به آنکه در دهه‌های اخیر بانوان نقش تاثیرگذاری در پیشرفت جامعه و همراهی با مردان در پیشبرد امور مختلف را دارند، بیمه مهندسی شرکت بیمه رازی در طرح میلاد نور، از کارافتادگی موتور، گیربکس و دیفرانسیل و کولر خودروهای بانوان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های بیمه رازی در سراسر کشور مراجعه یا با مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی به شماره ۸۲۸۷ تماس حاصل فرمایند.

http://tejaratava.ir/?p=73198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.