• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان استان هرمزگان:

بیمه دانا در سه ماه، ۷۸۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرد

  • کد خبر : 57629
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
بیمه دانا در سه ماه، ۷۸۰ میلیارد تومان سود شناسایی کرد
مدیرعامل بیمه دانا از سود 780 میلیارد تومانی بیمه دانا در سه ماهه ابتدای سال‌جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان تیرماه سال‌جاری، پرتفوی بیمه دانا از مرز 10 هزار میلیارد تومان عبور کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان شعبه خلیح فارس بیمه دانا در استان هرمزگان، ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله‌ در این استان، حفظ کرامت بیمه‌گذاران، تعادل ورودی‌ها و خروجی‌ها و همچنین لزوم تجدیدنظر در برنامه‌های توسعه‌ای را از اولویت‌های کاری این شرکت برشمرد. 
وی اظهار داشت: در راستای دستیابی به توسعه پایدار طبق برنامه سه ساله، برای سال اول ۷۰ درصد رشد، سال دوم ۵۰ درصد رشد و برای سال سوم به بعد ۴۰ درصد رشد پیش‌بینی کرده‌ایم تا در نتیجه ۱۰ درصد سهم بازار صنعت بیمه را به دست آوریم.
مدیرعامل بیمه دانا بر لزوم کاهش بوروکراسی پیچیده اداری، واگذاری هر چه بیشتر اختیارات مدیران به شبکه فروش و نمایندگان شعب در راستای سیاست عدم تمرکز در ستاد تأکید کرد و بحث حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ریسک و هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه دانا برای دستیابی به اهداف فوق دانست.  
دکتر جعفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نماد «دانا» با حدود ۲۰ درصد رشد مثبت پس از چندین ماه در بورس آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر و اثربخش انتظارات سهامداران را تأمین نموده و موجبات افزایش ارزش شرکت در بازار سرمایه را فراهم سازیم.  
 وی در ادامه با بیان اینکه طی سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۳۰۰ درصدی شاخص فروش بیمه دانا در بازار صنعت بیمه رقم خورد، افزود: قرارداد وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک فرصت بزرگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای خدمت‌گزاری به جامعه معلمان در اختیار این شرکت قرار گرفته است.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه همه ما مدیون زحمات معلمان و فرهنگیان هستیم و باید به آنها احترام بگذاریم، عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان تیرماه، تعداد فرهنگیانی که در سایت بیمه دانا ثبت‌نام می‌کنند از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.
وی در خصوص عملکرد سه ماهه نیز  با بیان اینکه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان سود ظرف سه ماه، نصیب شرکت بیمه دانا شده است، اضافه کرد: بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز به شاخص ذخائر شرکت در طول این مدت اضافه شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان تیرماه سال جاری عملکرد بیمه دانا از مرز ۱۰ هزار میلیارد تومان عبور کند و در صدر صنعت بیمه قرار گیرد. 
در این مراسم پیش از سخنان دکتر رضا جعفری، حسین صادقی آقچه قشلاق رئیس شعبه خلیج فارس، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرعامل و هیئت همراه در استان هرمزگان و همچنین تشکر ویژه از دکتر رضا جعفری بابت اهداء کمک به زلزله‌زدگان این استان، گزارشی از عملکرد این شعبه در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و سه ماهه اول سال‌جاری ارائه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=57629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.