• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه ای ۱۰۰‌ شرکت برتر ایران را کسب نمود

  • کد خبر : 44487
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه بیمه ای ۱۰۰‌ شرکت برتر ایران را کسب نمود
بر اساس آخرین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) که از سوی سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد، بیمه ایران عنوان رتبه اول گروه موسسات بیمه ای و رتبه بیست ویکم صد شرکت برتر ایران از میان 500 شرکت ایرانی را کسب نمود.

 


 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،  سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، رتبه بندی شرکتهای برتر ایران را براساس صورت های سال مالی ۱۳۹۹  تهیه نموده است. شاخص های مورد استفاده در رتبه بندیIMI-100  با توجه به وجود انواع شرکت های تولیدی، خدماتی، بیمه ای، سرمایه گذاری و بانکها، بر اساس رقم فروش این شرکتها، لحاظ شده است.
هدف سازمان مدیریت صنعتی از شناسایی، آرایش و تهیه فهرست ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، در کنار یکدیگر، ارائه تصویری سالانه و متکی به آمارهای کمی قابل اعتماد، از چگونگی تغییرات در آرایش بنگاه های بزرگ کشور و صنایع و فعالیت های اقتصادی مختلف است. پویایی، تداوم و تسریع روند توسعه بنگاههای اقتصادی و در پی آن کل اقتصاد کشور در گروی شناخت کامل و صحیحی از نقاط قوت و ضعف فعالیتهای اقتصادی بنگاههای کشور است و از آنجایی که قوت و ضعف مفاهیم نسبی هستند که بر مبنای مقایسه استوار می باشند، در این فهرست با مقایسه صنایع و بنگاههای اقتصادی کشور با یکدیگر زمینه ای فراهم می شود که می تواند راهنمای مفیدی برای مدیران و سیاست گذاران و سرمایه گذاران باشد و منجر به تحقیقات پژوهشگران در جهت شناخت فضای کسب و کار از زوایایی تازه گردد.

http://tejaratava.ir/?p=44487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.