• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بیمه ایران با دانشگاه علمی کاربردی سبا تفاهم نامه همکاری امضا کرد

  • کد خبر : 55782
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
بیمه ایران با دانشگاه علمی کاربردی سبا تفاهم نامه همکاری امضا کرد
با حضور دکتر سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نو آوری ، حمیدرضا بحیرایی سرپرست اداره کل امور نمایندگی ها و دکتر معینی رئیس دانشگاه علمی کاربردی سبا در محل این دانشگاه ، تفاهم نامه سه جانبه به منظور همکاری های آموزشی و پژوهشی فی مابین معاونت برنامه ریزی و نو آوری بیمه ایران و اداره کل امور نما یندگی ها و مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا امضا گردید.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، در حاشیه امضای این تفاهم نامه دکتر سلامی با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید شرکت، موضوع آموزش به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: آموزش هزینه نیست و کارایی بسیار زیادی برای کارکنان و شبکه فروش ما دارد. به همین جهت یکی از مهمترین اولویت هاست . البته این آموزش نباید فقط دریک جنبه خلاصه شود . مهمترین ویژگی این آموزش ها، کاربردی بودن آنها است و به نظر من استفاده از آموزش منجر به شناخت روش های نوینی در فرآیندهای مختلف شرکت از جمله فروش، خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به امکانات تخصصی ومنحصر به فرد مرکزآموزشی علمی کاربردی سبا خاطر نشان کرد : استفاده از ظرفیت های آموزشی بالقوه داخلی با توجه به استعداد وتوانایی نیرهای انسانی متخصص وفنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد .
معینی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه اظهار داشت : هدف از این تفاهم نامه ، توانمند سازی مهارت فروش نمایندگان و شبکه فروش در بخش نمایندگان جنرال ، عمر و زندگی به ویژه تمدید پروانه نمایندگان در حوزه مهارتهای هفت گانه فنی در بخشهای بازدید اولیه، ارزیابی، صدور و خسارت و هوشمند سازی کسب و کار بازاریابی، فنون مذاکره و زبان بدن ، انضباط مالی دیجیتال مارکتینگ ، تحلیل بازار و صنعت بیمه و مدیریت ریسک است.

http://tejaratava.ir/?p=55782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.