• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
قائم مقام بیمه مرکزی در هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران:

بیمه ایران باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، به افزایش سهم بازار بیمه کمک کند

  • کد خبر : 67404
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
بیمه ایران باید با بهره گیری از ظرفیت های خود، به افزایش سهم بازار بیمه کمک کند
آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، قائم مقام و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعچلی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: بیمه ایران به عنوان اولین و تنها بیمه دولتی کشور  در صنعت بیمه، نقش راهبردی و کلیدی را بر عهده دارد.

قائم مقام بیمه مرکزی، رمز موفقیت و ماندگاری بیمه ایران را در جذب نیروی انسانی متخصص و شبکه فروش کارآمد دانست و گفت: این شرکت، بخش بزرگی از اعتبار و خوش نامی خود را مدیون عملکرد خوب کارکنان و شبکه فروش است که باید برای حفظ و ارتقا آنها تلاش کند.

وی با اشاره به گستردگی چتر حمایتی بیمه ایران در سراسر کشور گفت: به واسطه این بزرگی و اولین بودن، انتظار می رود این شرکت در راستای نقش راهبردی خود، در جهت گسترش آرامش خاطر در فضای اقتصاد کلان کشور و بهبود عملکرد اقتصاد ملی گام بردارد و با بهره گیری از ظرفیت های خود در حوزه های کلان مانند: مقابله با تحریم ها، تقویت بیمه های اتکایی، شناسایی ریسک های بزرگ و مغفول مانده و ایجاد رشته های جدید بیمه ای متناسب با نیازها و کسب و کارهای جدید باید به افزایش سهم بازار بیمه کمک کند، به گونه ای که مولفه ها و شاخص های رتبه بندی بیمه ایران در سال های آتی بر مبنای اقدامات و عملکرد آن در این حوزه ها باشد.

وی افزود: بیمه ایران با بیشترین اثرگذاری در حوزه ماموریت های دولتی باید همگام با سیاست های دولت و در راستای ایفای نقش حمایتی خود، حامی فعالان اقتصادی باشد.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی در پایان با تقدیر از خدمات ارزنده مدیران بیمه ایران از آغاز تا کنون گفت: بیمه ایران با ترسیم نقشه راهبردی، ارتقاء سطح فنی مدیران و کارکنان و تقویت شبکه فروش خود، می تواند بیش از پیش به رسالت و ماموریت  های اصلی خود به عنوان تنها شرکت بیمه دولتی جامه عمل بپوشاند.

http://tejaratava.ir/?p=67404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.