• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیمه البرز در مسیر تحقق افق یک ساله صنعت بیمه

  • کد خبر : 83376
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
بیمه البرز در مسیر تحقق افق یک ساله صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه البرز در جمع نمایندگان فروش استان های آذربایجان شرقی،غربی و اردبیل که در تبریز برگزار شد با اشاره به پنج گام اساسی صنعت بیمه در سال ۱۴۰۲ گفت: بیمه البرز در حال فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای این برنامه هاست که از جمله آن می توان به طراحی معماری فناوری اطلاعات و هوشمند سازی این مجموعه با تلاش شبانه روزی همکاران حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی  اجرای طرح بیمه نامه مستمری با نام تجاری شوکا را یکی دیگر از گام های مهم این شرکت در توسعه بیمه زندگی دانست و گفت: در تلاش هستیم با ارائه محصولات نوین و طرح های جدید، علاوه بر عمل به شعار سال جاری که رشد تولید و مهار تورم است، نیازهای روز این صنعت را هم پاسخگو باشیم.
مدیرعامل بیمه البرز همچنین با قدردانی از حضور پرشور نمایندگان در این همایش که با هدف ارائه اموزش های لازم برای فروش بیمه نامه شوکا برگزار شد، بار دیگر بر لزوم صداقت شبکه فروش با مشتریان تاکید کرد و گفت: شفافیت در فروش را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که ایجاد اعتماد متقابل با مشتریان، لازمه یک کسب و کار پایدار و با ثبات است.
موسی رضایی خبرهای خوشی هم برای نمایندگان فروش داشت که ترمیم پوشش بیمه تکمیلی درمان و اعطای وام های قرض الحسنه از جمله ی آنها بود.
در پایان این همایش از نمایندگان برتر  این سه استان با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره قدردانی شد.

http://tejaratava.ir/?p=83376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.