• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل در اختتامیه گردهمایی مدیران و روسای شعب:

بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی از برترین های صنعت بیمه است

  • کد خبر : 86966
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
بیمه البرز به لحاظ سرمایه و دارایی از برترین های صنعت بیمه است
مدیرعامل بیمه البرز در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این شرکت با اشاره به ساختار و چارچوب فنی بیمه البرز، گفت: این شرکت به لحاظ سرمایه و دارایی جزو برترین شرکت های بیمه است که امیدوارم با همیاری و همدلی اعضای این خانواده بزرگ، فصل نوینی از عملکرد بیمه البرز را شاهد باشیم.

موسی رضایی بر لزوم کوتاه کردن فرآیند تصمیم گیری ها تاکید کرد و گفت: علاوه بر جذب پورتفوی با کیفیت باید خسارت بیمه گزاران زیان دیده در کوتاه ترین زمان پرداخت شود.
وی با اشاره به این که بانک، بیمه و بورس سه ضلع بازار مالی هستند، گفت: مردم به صنعت بیمه اعتماد کافی دارند چون در هنگام وقوع حادثه، خسارت خود را بدون کم و کاستی از شرکت های بیمه دریافت می کنند؛ از این رو شرکت های بیمه باید تمام تلاش خود را در جهت تقویت و گسترش صنعت بیمه بکار گیرند که یکی از آنها توسعه بیمه زندگی است.
وی در آیین اختتامیه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرز از تشکیل شرکت بیمه مشترک ایران و سوریه خبر داد و افزود: از آنجا که بیمه البرز دارای توانمندی های فنی و مالی است به  عنوان راهبر ایرانی انتخاب و مقرر شده با استقرار نیروهای حرفه ای خود در کشور سوریه، سرمایه گذاران ایرانی در این کشور را تحت پوشش بیمه ای قرار دهد.
تکریم و ایجاد انگیزه منابع انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی بیمه البرز از دیگر مواردی بود که موسی رضایی به آن اشاره کرد.

http://tejaratava.ir/?p=86966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.