• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد نیاز ضروری در صنعت بیمه

  • کد خبر : 83753
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد نیاز ضروری در صنعت بیمه
نخستین نشست بررسی عملکرد بودجه ابلاغی شعب بیمه سینا با هدف تشریح بودجه و شاخص‌های ارزیابی آن در سال 1402 برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا، در این نشست که با حضور عبداله سلطانی مدیرعامل و اعضای هیئت عامل و شرکت آنلاین رؤسای شعب سراسر کشور برگزار شد، بودجه ابلاغی، مطابق سند چشم انداز و اهداف برنامه ریزی شده شعب بررسی شد.

عبداله سلطانی مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به حرکت به سمت بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به عنوان یک نیاز بسیار ضروری در صنعت بیمه تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است حرکت به سوی تحقق بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، باید به مرور انجام گیرد تا نتایج آن منجر به تخصیص منابع به نحو بهینه شود.

مدیرعامل بیمه سینا عنوان داشت: مبنای فعالیت ما حرکت یکپارچه و با برنامه است و انتظار داریم رؤسای شعب با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح ، بودجه ابلاغ شده را محقق کنند.

عباس هاشم زاده معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بیمه سینا با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار بودجه ابلاغی به طور شفاف در ابتدای سال به شعب ابلاغ شد، گفت: مطابق سند چشم انداز و اهداف برنامه ریزی شده، مقرر شد که طبق بودجه ابلاغی، عملکرد شعب سراسر کشور به صورت مستمر ماهانه سنجش و تجزیه و تحلیل گردد و گزارش تحلیلی آن را در نشست تخصصی، ارائه و بررسی شود.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بیمه سینا با تشریح نحوه تعیین بودجه سالانه و همچنین چگونگی تبدیل آن به بودجه ماهانه گفت: شاخص‌های فنی و عملیاتی برای تحقق بودجه ابلاغی در نظر گرفته‌ شده است که مهترین آن ها، میزان رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، درصد تحقق بودجه و فروش مستقیم و ترکیب پرتفوی تولیدی است که در ماه‌های آینده شاخص های دیگری نیز به این موارد افزوده خواهد شد.

این گزارش می افزاید، در پایان این جلسه شعبه بنیاد به عنوان بهترین شعبه در تحقق بودجه معرفی و شعبه مجازی و شعبه یاسوج نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

http://tejaratava.ir/?p=83753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.