• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل ایمپاسکو تاکید کرد؛

به‌کارگیری شیوه‌های نوین روابط عمومی، باعث تعالی برند شرکت خواهد شد

  • کد خبر : 86143
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
به‌کارگیری شیوه‌های نوین روابط عمومی، باعث تعالی برند شرکت خواهد شد

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی در اهمیت عملکرد روابط عمومی گفت: روابط عمومی چشم و چراغ یک شرکت است که با جهاد تبیین می‌تواند فعالیت شرکت را در عرصه‌های مختلف به آگاهی عمومی برساند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در دیداری صمیمانه با کارکنان روابط عمومی شرکت به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: شفاف سازی وظیفه روابط عمومی مدرن است، و اگر شفاف سازی در عرصه روابط عمومی به درستی اتفاق بیفتد، عملکرد شرکت درخشان‌تر خواهد بود.

کریم‌نژاد با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی شرکت با افکار عمومی است، بیان کرد: اگر روابط عمومی پویا نباشد خدمات ارزنده‌ای که شرکت به خصوص در مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهد مغفول خواهد ماند.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و طرح‌های توسعه‌ای ایمپاسکو که عمدتا در مناطق کمتر برخوردار اتفاق افتاده، باید توسط روابط عمومی به اطلاع عموم مردم برسد.

مدیرعامل ایمپاسکو عنوان کرد: با توجه به تحولات سریع جهانی در عرصه‌های مختلف، به روز رسانی و استفاده از شیوه‌های نوین در حوزه روابط عمومی یک اصل انکارناپذیر است.

وی افزود: متناسب با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علمی و صنعتی در کشور اتفاق می‌افتد، حوزه روابط عمومی هم نیازمند پیشرفت و تحول است تا از فضای سنتی خود خارج شده و در فضای مجازی و دیجیتال با افکار عمومی اجتماع ارتباط بگیرد.

کریم نژاد با اشاره به اینکه روابط عمومی باید پویا باشد توضیح داد: وجود یک روابط عمومی پویا امیدواری به ادامه مسیر را در بین پرسنل و کارمندان شرکت افزایش می‌دهد و همزمان نوآوری در عرصه روابط عمومی به شکل دهی بهتر عملکرد و بهره‌وری شرکت کمک می‌کند.

http://tejaratava.ir/?p=86143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.