• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

به‌روز رسانی سامانه آماری صنعت بیمه(ساب)

  • کد خبر : 43359
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
به‌روز رسانی سامانه آماری صنعت بیمه(ساب)

سامانه آماری صنعت بیمه (ساب) با ۶۱ متغیر و بیش از ۹۲ هزار داده بروز رسانی شد. این سامانه با سطح دسترسی آزاد، از طریق کامپیوتر و تلفن همراه در دسترس می‌باشد و امکان انتخاب همزمان چندین متغیر و نمایش آن‌ها را در دو محیط Excel و HTML برای کاربران فراهم نموده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، این پژوهشکده با مشارکت بیمه‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه تهیه و انتشار منظم و مستمر آمار و گزارش‌های بیمه‌ای خود در قالب سالنامه‌های آماری صنعت بیمه، با هدف توسعه و تقویت پایه‌ای تحقیقات بیمه‌ای و رفع نارسایی‌های ناشی از انتشار فیزیکی داده، سامانه آماری صنعت بیمه(ساب) را طراحی و در ۲۲ بهمن ماه سال ۹۹ به صورت رسمی از آن رونمایی کرد
سامانه آماری صنعت بیمه به نشانی https://isp.irc.ac.ir امکان دسترسی سفارشی به داده‌ها را در قالب خروجی‌های سری زمانی و پانل برای کاربران از طریق سیستم کامپیوتر و تلفن همراه فراهم می‌کند.
سامانه مذکور پس از به‌روزرسانی‌های مکرر و افزودن دکمه‌ها و متغیرهای جدید در حال حاضر شامل ۶۱ متغیر مهم صنعت بیمه می‌باشد که به تفکیک استان رشته و شرکت برای داده‌های حسابرسی شده‌ای که سالانه در سالنامه آماری صنعت بیمه منتشر می‌شود ، به ارائه اطلاعات در بخش‌های سری زمانی داده‌های صنعت بیمه، داده‌های رشته و شرکت‌های بیمه‌ای، داده‌های استانی، منابع انسانی و داده‌های اتکایی می‌پردازد.
سامانه آماری صنعت بیمه ضمن آن که امکان انتخاب همزمان چندین متغیر و نمایش آن ها را در دو محیط Excel و HTML برای کاربران فراهم می‌کند به آن‌ها این امکان را می‌دهد که برای هر یک از متغیرهای انتخابی نمودار مورد نظر خود را به صورت میله‌ای یا خطی طراحی نمایند. کاربر پس از بارگیری اطلاعات انتخاب شده در محیط Excel امکان استفاده از تمامی قابلیت های این نرم افزار اعم از انجام محاسبات آماری، فرمول نویسی و رسم نمودار را دارد و می تواند فایل مربوطه را با نام و فرمت دلخواه بر روی رایانه شخصی خود ذخیره نماید.

http://tejaratava.ir/?p=43359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.