• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5
رکورد جدیدی در کارنامه اولین دیتا سنتر ایران

بهره‌مندی همزمان یک میلیون کاربر از ساختارهای آموزش مجازی داده سامانه

  • کد خبر : 9563
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
بهره‌مندی همزمان یک میلیون کاربر از ساختارهای آموزش مجازی داده سامانه
آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا یکی از مهمترین دغدغه‌ها بوده و گروه فن آوا همواره در تلاش بوده است تا منطبق با مأموریت‌های خود در صنعت فاوا برای دغدغه‌های موجود راه حل ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، تلاش‌های یک ساله متخصصان شرکت داده سامانه فن آوا برای فراهم کردن زیرساخت‌های پردازش و تأمین شبکه آموزش مجازی و استریمینگ به ثمر نشسته و رکورد بهره‌مندی همزمان یک میلیون کاربر از این ساختارها موفقیتی دیگر در کارنامه اولین دیتا سنتر ایران ثبت کرده است. این موفقیت  گام بزرگی در مسیر تبدیل هلدینگ فن آوا به یکی از برترین هلدینگ‌های فناوری اطلاعات به شمار می‌رود.

مجلس شورای اسلامی، دانشگاه علامه طباطبایی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از اهم مشتریان ساختارهای آموزش مجازی شرکت داده سامانه هستند.

محمدرضا حیدری مدیرعامل شرکت داده سامانه اما سهمی از این موفقیت برای خود قایل نیست و معتقد است که نیروی انسانی متخصصی که برای جذابیت‌های تکنولوژیک و سابقه ۱۸ ساله هلدینگ فن آوا در داده سامانه فعالیت می‌کنند را باید صاحب کارنامه پربار دستاوردها و برند محبوب داده سامانه دانست.

حیدری که سابقه حضور ۱۱ ساله در شرکت داده سامانه را دارد و از کارآموزی در این شرکت شروع کرده است و امروز بر صندلی مدیرعاملی اولین مرکز داده ایران نشسته است. او آموزش و یادگیری را جزلاینفک کار در حوزه فناوری اطلاعات می‌داند و معتقد است برگزاری منظم جلسات تحقیق و توسعه فناوری در این شرکت فرهنگ مدیریت دانش، خلاقیت و هم‌اندیشی را توسعه داده است.

 مدیرعامل شرکت داده سامانه از تلاش نیروهای متخصص برای ایجاد ارزش افزوده در حوزه سرویس ها و خدمات این شرکت خبر می‌‎دهد و با اطمینان می‌گوید در هر مقطع زمانی شاهد ارتقا و تغییرات فنی هستند. حیدری از اشتیاق کارکنان داده سامانه برای توسعه فردی و سازمانی می‌گوید و اینکه بازار بحث‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات همیشه در این شرکت داغ است زیرا داده سامانه‌ای‌ها معقتقدند رقیب اصلی خودشان هستند و با سرمایه دانش و تکنولوژی می‌توانند سهم بیشتری از بازار داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=9563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.