• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

بهترین ها اکسپو افیکس دبی معرفی شدند

  • کد خبر : 66728
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
بهترین ها اکسپو افیکس دبی معرفی شدند
چهارمین رویداد برتر Forex expo 2022 دبی در ۱۹ و ۲۰ اکتبر در بزرگترین شهر امارات متحده عربی برگزار شد. بیش از ۲۰۰ برند جهانی در این نمایشگاه شرکت کردند و طرح‌ها و برنامه های خود را برای عموم به نمایش گذاشتند.

در این رویداد روند معاملات آنلاین در منطقه، پیشبرد اهداف و همچنین شناسایی نخبگان صنعت تجارت و تجزیه و تحلیل آنها در دستور کار بود.
در این رویداد شرکت های مالی،کارگزاران، فعالان حوزه فارکس و تجارت جهانی شرکت کردند.

شرکت های بازرگانی، کارگزاران و ارائه دهندگان خدمات در این نمایشگاه سخنرانی‌هایی داشتند تا آخرین محصولات و خدمات خود را با هدف ایجاد تحول در آینده تجارت سهام ، فارکس، کالاها و CFD ها به نمایش بگذارند.
این رویداد بزرگترین گردهمایی معامله گران بازار فارکس بود که برای پیشبرد این صنعت در سطح جهان برگزار شد.

در میان این ۲۰۰ شرکت ، بروکری نظر خبرنگار ما را به خود جلب کرد بروکر آرون گروپس با مدیریت جوانی ایرانی به نام فرزاد وجیهی که توانست جایزه سریع ترین رشد را در بین این ۲۰۰ شرکت کسب کند.

فرزاد وجیهی که با لقب “استاد آرون” با ۹ سال حضور پیاپی و موفق در بازارهای مالی،فارکس،ارزهای دیجیتال،سهام های بین المللی و انرژی و فلزات، بهترین تریدر ایرانی شناخته می‌شود.توانسته در بازه زمانی بسیار کوتاهی نسبت به رقبایش به شهرت چشمگیری برسد ، وی با تکیه بر مهارت های خود بروکر آرون گروپس را به جایگاه امروزش رسانده است .

http://tejaratava.ir/?p=66728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.