• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بهبود کیفیت خودرو به عنوان دغدغه رهبری و مردم اولویت اصلی وزارت صمت

  • کد خبر : 53200
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
بهبود کیفیت خودرو به عنوان دغدغه رهبری و مردم اولویت اصلی وزارت صمت

معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل ایدرو در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با تاکید بر اینکه بهبود کیفیت در صنعت خودرو به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری و مردم اولویت اصلی وزارت صمت می باشد بر ضرورت ارایه برنامه های ارتقای کیفی خودروسازان از طریق تعامل با مجموعه های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز، علی نبوی در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: رئیس جمهوری نیز به واسطه فرمان ۸ ماده ای محورهای کلیدی اصلاح و بهبود صنعت خودرو را ابلاغ کرده اند که وزیر صمت نیز پیگیر منویات رهبری در حوزه کیفیت و تحقق ۸ محور اصلاحی است.

نبوی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه پس از سه سال با بحث های گسترده درباره صنعت خودرو در رسانه ها هم زمان شده و نمایشگاه فرصتی برای توسعه گفتگوهای نقادانه و کارشناسانه است.

رئیس ایدرو با اشاره به اینکه یکی از اهداف جدی نمایشگاه تعاملات و ارتباطات تجاری است گفت : ارایه و نمایش واقعی توانمندی ها و تلاش های صورت گرفته در صنعت خودرو به مردم نیز از محورهای مهم و در این برهه ضروری است.

وی افزود : انشاالله برگزاری این نمایشگاه شروع دوباره ای برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی خواهد بود و با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش کیفیت در تمامی بخش ها برویم.

رئیس هیات عامل ایدرو در پایان خاطرنشان کرد: توان ساخت خودروهای با کیفیت و خوب در کشور وجود دارد و حمایت حاکمیتی وزارت صمت در مقام سیاستگذار این حوزه مستمر و جدی خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از تاریخ سه شنبه ۲۷ اردیبهشت تا جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برقرار است.

http://tejaratava.ir/?p=53200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.