• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

بنیادی نمودن تفکر، برنامه پاکسان در سال۱۴۰۰

  • کد خبر : 18366
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
بنیادی نمودن تفکر، برنامه پاکسان در سال۱۴۰۰
اولين جلسه شوراي معاونين شركت پاكسان در سال جديد برگزار شد.

روز شنبه۱۴فروردین ۰۰۱۴ اولین جلسه شورای معاونین شرکت پاکسان با حضور حسن بقائی مدیرعامل و معاونین این مجموعه به منظور بررسی دستاوردهای سال گذشته و چشم اندازهای سال جدید برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل پاکسان با اشاره به نام گذاری سال جدید با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها گفت: شرکت پاکسان به عنوان یک واحد تولیدی همواره کوشیده تا سهم خود را در تولید کشور ادا کند و با تحقق شعار جهش تولید در سال گذشته موفق شد بسیاری از اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده در این مسیر را محقق کند.

بقائی بهره برداری از تمام امکانات موجود در این مجموعه را رمز موفقیت در این مسیر معرفی کرد و افزود: با دانش فنی که در این شرکت وجود دارد و با نهادینه سازی تفکر و استفاده از همه ظرفیت ها در سال جاری قادر خواهیم بود برنامه ها و اهداف توسعه‌ای متناسب با شعار سال را محقق نموده و گام بلند دیگری در جهت افزایش تولید و تثبیت اشتغال در سال جاری برداریم.

مدیرعامل پاکسان دوام یک مجموعه را در بالا بردن کارآیی آن برشمرد و یادآورشد: با بنیادی نمودن فرهنگ تفکر در تمامی ارکان شرکت می توان راه های میانبری را برای حصول به نتایج متعالی سازمانی و موفقیت چشمگیر در تمام برنامه ها یافت و اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده این مجموعه را با پشتیبانی های مناسب عملیاتی و اجرایی نمود.

در ادامه این جلسه علی رنجبر معاون فنی و تولید پاکسان به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز در پاکسان اشاره کرد و گفت: همه ساله در این مجموعه با فرصت هایی که فراهم میشود خصوصا ایام نوروز، بازنگری هایی در خطوط تولید و سایر بخش ها صورت می گیرد اما در آغازین روزهای سال جاری با تاکید ویژه دکتر حسن بقائی مدیرعامل مجموعه، اقداماتی فراتر از بازنگری در پاکسان انجام شد و بسیاری از این اقدامات در حقیقت نوعی بازبینی بنیادی و به شمار مانع زدایی در فرایندهای تولید بود.

وی حجم کارهای صورت گرفته را در مقایسه با سال های اخیر بی سابقه خواند و افزود: پروژه های متعدد فنی، عمرانی و رفاهی با وسعت زیادی در دستور کار قرار گرفت و برای اجرایی سازی این برنامه ها، با بسیج شدن همه بخش ها موفق شدیم تمام کارها را در زمان مشخص شده اجرایی نماییم و مجموعه را به این منظور برای تولید و تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آماده نماییم.

در پایان این جلسه حسن بقائی از معاونین خود خواست برای تحقق برنامه های این مجموعه اقدامات لازم را در واحدهای تحت مدیریت خود با جدیت تمام دنبال نموده و در این راه از تمام ظرفیت ها، امکانات و دست آوردهای سالهای گذشته نهایت استفاده را نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=18366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.