• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بلوباکس، فضایی برای پس انداز بهتر پول

  • کد خبر : 52509
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
بلوباکس، فضایی برای پس انداز بهتر پول

بلوباکس، سرویس جدید بلوبانک است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با ایجاد یک یا چند باکس، در کمترین زمان دریافتی‌های خود را مدیریت کنند. این امکان در نسخه جدید بلوبانک که به تازگی منتشر شده است در دسترس کاربران قرار دارد.

گزارش روابط عمومی بلوبانک، ویژگی جدید این نئوبانک که همانند یک صندوق برای نگهداری پول عمل می‌کند، رونمایی شد. کاربران می‌توانند یک تا چند باکس را بر اساس نیاز، بسازند و از حساب بلوبانک خود مبلغ دلخواه را وارد باکس کنند و مطمئن باشند که در حین انجام تراکنش‌هایشان، حتی وقتی موجودی‌شان ناکافی است، مبلغ درون باکس دست‌نخورده باقی خواهد ماند. نکته جالب توجه این است که این صندوق‌ها تنها و تنها از حساب بلوبانک کاربران قابلیت شارژ شدن دارند و افراد دیگر از دیگر حساب‌ها یا دیگر بانک‌ها قادر نیستند که باکس‌ها را شارژ کنند. همچنین، برای خارج کردن موجودی از بلو باکس با استفاده از منوی برداشت، همه یا بخشی از موجودی فقط قابل انتقال به حساب اصلی بلوبانک است. این عملیات به صورت آنی و بدون کارمزد انجام می‌شود. موضوع دیگر در مورد این سرویس این است که، اگر باکس بسته شود، موجودی آن به حساب بلوبانک کاربر برمی‌گردد. لازم به ذکر است که باکس‌ها حتی با موجودی صفر هم پابرجا خواهند بود تا زمانی که کاربر خود اقدام به حذف باکس کند. گفتنی است، از آنجا که موجودی بلوباکس جزئی از موجودی حساب کاربران است، همانند حساب اصلی به آن سود تعلق خواهد گرفت. مزیت داشتن چنین فضای مجزایی، نگهداری مبالغ مازاد، اقساط، پس‌انداز و… است که از هزینه‌های روزمره جدا شده و امکان خرج اشتباه را کم می‌کند.

برای فعال کردن این سرویس جدید ابتدا از به روز بودن اپلیکیشن بلوبانک مطمئن و سپس از قسمت داشبورد وارد منوی باکس شده و باکس مورد نظر خود را بسازید.چنانچه کاربری با وجود به روزرسانی همچنان منوی مورد را نظر را در اپلیکیشن خود نداشت کافی است چند روز منتظر بماند. این سرویس برای تمامی کاربران فعال شده است.

برای ایجاد بلوباکس نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ یا کارمزدی نیست و بدیهی است که تنها نیاز ضروری، داشتن حساب فعال در بلوبانک است. شما می‌توانید با یک حساب بلوبانک، تا ۱۰ باکس بسازید و حساب خود را در ۱۰ باکس متفاوت مدیریت کنید.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد. بلوبانک که از ابتدا با استقبال خوبی رو به رو شده بود، حالا با بیش از یک میلیون کاربر از سراسر ایران، در تلاش است تا با خدمات تازه خود، پاسخگوی نیازهای بیشتری از مشتریانش باشد.

http://tejaratava.ir/?p=52509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.