• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بلوبانک حامی کنسرت‌ همایون شجریان شد

  • کد خبر : 55290
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
بلوبانک حامی کنسرت‌ همایون شجریان شد

بلوبانک، استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران از جدیدترین کنسرت‌ همایون شجریان حمایت می‌کند. به گزارش روابط عمومی بلوبانک، «ارکستر سیاوش» با صدای همایون شجریان و به رهبری آرش گوران، تیر ماه امسال در مرکز همایش‌‎های کشور برگزار می‌شود.

این هنرمند برجسته کشورمان بعدازظهر روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه با حضور در دفتر بلوبانک، توافقنامه همکاری این مجموعه در روند برگزاری جدیدترین کنسرت خود را امضا کرد تا حضور بلوبانک در حمایت فرهنگی از یکی از بزرگترین‌ رویدادهای آتی موسیقی سنتی کشورمان، قطعی شود.    

همایون شجریان در مورد همکاری و حمایت بلوبانک از کنسرت ارکستر سیاوش گفت : «بلوبانک به عنوان برندی معتبر و متمایز در حوزه بانکی و مالی شناخته می‌شود. اخیرا نیز مراحل بازکردن حساب در بلوبانک را انجام دادم و به محض نصب اپلیکیشن و دریافت کارت منحصربه‌فرد بلو، متوجه تمایز‌های بلوبانک شدم. بلوبانک به طور ویژه توانسته ارتباط مناسبی را با قشر جوان جامعه برقرار کند و حمایت این مجموعه حتی می‌تواند باعث توجه هر چه بیشتر این طیف از علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی شود».     

مدیران بلوبانک معتقدند حمایت از رویدادهای هنری فرصت مناسبی است تا ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود این بار در عرصه‌ای جدید با مخاطبان‌‌ این نئوبانک ارتباط برقرار کنند. اکنون و با امضای این توافقنامه، بلوبانک در یکی از نخستین گام‌ها، موفق شد تا با یکی از برجسته‌ترین چهره‌های حوزه موسیقی همکاری کند. چرا که به عقیده این مدیران نقش پیشرو همایون شجریان در موسیقی ایرانی و نوآوری‌های ایشان در این عرصه با برند بلوبانک و پیشگامی این استارتاپ در حوزه نئوبانک‌ ایران همخوانی زیادی دارد.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

طراحی متمایز کارت‌های بانکی، رابط کاربری اپلیکیشن و راه‌اندازی بلولاین به عنوان شیوه‌ای جدید از پشتیبانی و تعامل با کاربران، بخشی از نوآوری‌های بلوبانک در حوزه خدمات بانکی و مالی است که با شعار «بانک ولی دوست‌داشتنی» فعالیت می‌کند.

در جدیدترین به‌روزرسانی اپلکیشن بلوبانک، قابلیت‌های بلوجونیور و بلوباکس نیز به این برنامه افزوده شده است. سرویس جدید بلوجونیور به والدین این امکان را می‌دهد تا برای کودکان ۷ تا ۱۴ ساله خود، حساب بانکی باز کنند و به تراکنش‌های مالی فرزندان‌شان نظارت داشته باشند. در بخش بلوباکس نیز کاربران می‌توانند با ایجاد یک یا چند باکس، در کمترین زمان دریافتی‌های خود را مدیریت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت‌های بلوبانک یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.   

http://tejaratava.ir/?p=55290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.