• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بزرگداشت میلاد کوثر و روز زن در بیمه میهن و تجلیل از بانوان

  • کد خبر : 73096
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
بزرگداشت میلاد کوثر و روز زن در بیمه میهن و تجلیل از بانوان
در آستانه سالروز میلاد فرخنده صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت روز زن و مقام مادر، مراسم گرامیداشت میلاد آن حضرت و روز زن با حضور سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و بانوان این شرکت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا، سیدهادی شیخ الاسلامی در این مراسم ضمن تبریک ولادت باسعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به تبیین مقام و جایگاه والای حضرت زهرا(س) در جهان اسلام پرداخت و ضمن تأکید بر ضرورت توجه به وظیفه خطیر بانوان در مدیریت امورخانه و خانواده، از تلاش بانوان این شرکت قدردانی کرد و رشد و پیشرفت بیمه میهن را مرهون زحمات این قشر فرهیخته دانست.

مدیرعامل بیمه میهن با بیان اینکه تعهد، سلامت رفتار و صداقت کاری از ویژگی های بانوان است و باید رویکرد همه ما در انجام امور و مسئولیت محوله، رشد و تعالی مجموعه و تحقق اهداف آن باشد؛ خاطر نشان کرد ویژگی های رفتاری و همچنین توانایی ها و قابلیت های بانوان همواره مورد تأیید همگان بوده و بیمه میهن با نگاه ویژه به این قشر فرهیخته همواره در صدد بهره گیری از توانایی های بالقوه آنها در راستای تحقق اهداف راهبردی این شرکت است.

شیخ الاسلامی با اشاره به مسئولیت بانوان در خانواده و اجتماع گفت: با وجود بار مسئولیتی که بر دوش بانوان است، امیدوارم این قشر پرتلاش و کارآمد با تکیه بر توانایی های خود جایگاه سازمانی خود را تثبیت نمایند.

در آستانه سالروز میلاد با سعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، همچنین جشن میلاد بانوی دو عالم، با هدف بزرگداشت روز زن و مقام والای مادر، با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نجفی ضمن تبریک ولادت باسعادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به بیان ابعاد شخصیتی و جایگاه و مقام حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن پرداخت و گفت: بزرگترین شاخصه حضرت این است که آن ارجمند در تمامی صحنه های اجتماعی و خانواده نقش فعال خودشان را ایفا کردند و در این رابطه اسوه و نمونه بودند.
وی سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی کامل سبک و روش زندگی اسلامی دانست و گفت سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید به عنوان سبک زندگی اسلامی الگویی برای بانوان قرار بگیرد. حجت الاسلام نجفی تصریح کرد جایگاه ارزشمند حضرت زهرا (س) در نزد امام علی (ع) نشان دهنده اوج شخصیت زن در نگاه ایشان است و نگاهی به زندگی این حضرت ثابت می کند یک زن می تواند به گونه ای در جامعه ارتقا یابد که مایه مباهات و افتخار شود.
در ادامه این مراسم، یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام نیز در مدح و رسای بانوی دو عالم به مداحی و مولودی خوانی پرداخت

http://tejaratava.ir/?p=73096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.