• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
همزمان با روز خانواده در منطقه 4:

بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو تهران به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 58908
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو تهران به بهره برداری رسید
شهردار منطقه ۴ از بهره برداری مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو با حضو مدیرکل بانوان شهرداری تهران خبر داد و گفت: با رفع موانع مختلف این مجموعه با هدف افزایش سرانه فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای بانوان به بهره برداری رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ ” محمد رضا پوریافر” ، با بیان اینکه این مجموعه بزرگترین و مجهزترین مجموعه شهربانو در شهر تهران است ،افزود: مجموعه شهربانو به مساحت ۵۷۰۰ متر در سه طبقه و امکاناتی نظیر استخر، باشگاه بدنسازی،سالن چندمنظوره ورزشی، کافی شاپ،رستوران و سینما در بهمن ماه سال۹۷ توسط شهردار وقت تهران افتتاح شد ولی بدلیل مشکلاتHSE ، آتش نشانی ، حقوقی و .. مورد بهره برداری قرار نگرفته بود ، اکنون با پیگیری مداوم، موانع رفع و این فضا در اختیار بانوان شرق تهران قرار گرفت.
در ادامه این مراسم ” مریم اردبیلی” مدیر کل بانوان شهرداری تهران با تکریم این روز با عنوان روز خانواده گفت: خانواده به عنوان کوچیک ترین نهاد اجتماعی است که در آن زنان به عنوان محور و قلب مادری این نهاد ، شرایط همه اعضا برایشان اهمیت دارد و برای بهبود آن تلاش می کنند ، مادر نظر داریم خانواده به محور بهبود شهر تبدیل و به سطح خانواده محوری در شهر برسیم.
گفتنی است این مراسم همزمان با روز خانواده با حضور” سرکار خانم دکتر اردبیلی “مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران ، شهردار منطقه ۴ ، جمعی از مدیران و چهره های شاخص این منطقه برگزار و در حاشیه آن برنامه های متنوعی اجرا شد

http://tejaratava.ir/?p=58908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.