• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6
مناسبت عید مبعث؛

بزرگترین فروشگاه”شرکت زاگرس پوش”درمجتمع تجاری “ایران مال”افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 16700
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
بزرگترین فروشگاه”شرکت زاگرس پوش”درمجتمع تجاری “ایران مال”افتتاح می‌شود
بزرگترین فروشگاه "شرکت زاگرس پوش" با مساحت ۵۰۰مترمربع، فردا پنج شنبه در مجتمع تجاری "ایران مال" تهران با تخفیف ویژه برای مشتریان (زنانه و مردانه) راه اندازی می‌شود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایرنا، رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش با اعلام این خبر گفت: قرار است به مناسبت افتتاح فروشگاه جدید این شرکت در مجتمع ایران مال تخفیف ۶۰ درصدی (۳۰+۳۰) برای مشتریان تا پایان سالجاری به مدت یک هفته در نظر گرفته شود.
وی افزود: مشتریان می‌توانند هنگام خرید از تخفیف ۳۰ درصدی بهره مند شوند  و ۳۰ درصد هم از مبلغ خریداری شده در کارت اعتباری آنها برای خرید های بعدی آنها شارژ خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه  این شرکت ۲۵ سال در تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت دارد تصریح کرد : تولیدات این شرکت به مدت ۱۰ سال بصورت غیر صنعتی و ۱۵ سال نیز بصورت صنعتی در شهرک صنعتی بروجرد انجام می شد که  در حال حاضربا ۵ خط تولید البسه از جمله کت و شلوار، مانتو زنانه، پیراهن و …فعالیت می کند.
به گفته چگنی، در حال حاضر این شرکت دارای ۱۷ واحد عرضه مستقیم فروش تولیدات البسه، از جمله در استانهای تهران، لرستان، ایلام، خوزستان و همدان است.
وی به تولیدات ماهانه این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ماهانه به طور میانگین ۲۰ هزار تکه کار در این شرکت تولید می شود که ۵۰ درصد از مواد اولیه آنها از خارج از کشور تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در ادامه افزود: تامین مواد اولیه یکی از مشکلات جدی این شرکت است که در زمینه تنوع، سرعت عمل و قیمت تولید کنندگان داخلی را با چالش روبرو کرده است.
وی حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی در زمینه تهیه مواداولیه از جمله پارچه و نخ را یکی از راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات موجود تولید کنندگان پوشاک دانست و خاطر نشان کرد: اگرسیاست گذاری و حمایت های دولت در راستای حمایت از تولید کنندگان باشد به طورقطع موجب تقویت تولید کنندگان داخلی خواهند شد.
وی بیان داشت : البته لازم است تکنولوژی های مربوط به بخش تولیدات داخلی پوشاک نیز تامین و در اختیار آنها قرار گیرد.
وی در خصوص مشتری مداری نیز گفت: بحث مشتری مداری موضوع مهمی است که لازم است در ان خصوص برای اعتماد مشتریان به محصولات داخلی فرهنگ سازی شود. چرا که کیفیت محصول، تنوع آن و خدمات پس از فروش  می تواند در بحث مشتری مداری موثر باشد.
چگنی با بیان اینکه این شرکت تاکنون توانسته رضایت نسبی مشتریان را جلب کند خاطر نشان کرد : بحث برند بودن و اعتماد به محصولات داخلی می تواند کمک بزرگی برای جذب مشتریان به  تولیدات داخلی کند.
وی نگاه شرکت زاگرس پوش را یک نگاه ملی دانست و گفت: قرار است فعالیت این شرکت علاوه بر مراکز همه استانهای کشور، در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه نیز توسعه پیدا کند.
مدیر عامل شرکت زاگرس پوش خاطر نشان کرد : در حال حاضر تولیدات این شرکت به کشور عراق صادر می شود.

http://tejaratava.ir/?p=16700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.