• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
در نیمه دوم فروردین 1400 صورت گرفت

برگزاری ۴۸ دوره آموزشی رایگان با مشارکت ۵ هزار نفر

  • کد خبر : 21767
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
برگزاری ۴۸ دوره آموزشی رایگان با مشارکت ۵ هزار نفر
کارگزاری مفید در نیمه دوم فروردین ماه سالجاری 48 دوره آموزشی را به صورت رایگان از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار کرده و در این دوره ها حدود 5 هزار نفر شرکت کرده اند.

دانش و تخصص پیش نیازهای اصلی ورود به هر فعالیت اقتصادی است به ویژه در بازار سرمایه این موضوع از اهمیت قابل توجی برخوردار است. بین دانش و سودآوری در بازار سرمایه رابطه مستقیمی وجود دارد بدین معنی که هر چه میزان دانش و اطلاعات تخصصی در خصوص بازار سرمایه ارتقاء پیدا کند درصد سود آوری از این بازار بیشتر و احتمال ضرر کمتر خواهد شد.

از این جهت آموزش فعالان و علاقه مندان به فعالیت در بازار سرمایه به ویژه افراد تازه وارد یکی از رویکردهای اصلی کارگزاری مفید بوده و همگام با تغییرات و پیشرفت های بازار سرمایه آموزش ها نیز از نظر محتوا و شکل برگزاری به روز شده است.

با توجه به افزایش علاقه مندان به حضور در بازار سرمایه طی سال گذشته بخش آموزش کارگزاری مفید نیز همگام با این حرکت توسعه یافته و پلت فرم تخصصی آموزش مفید در سال ۱۳۹۹ نه فقط برای مشتریان مفید بلکه برای عموم افراد علاقه‌مند راه‌اندازی شده است.

توسعه آموزش آنلاین در فضای وب و شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات کارگزاری مفید است که دوره های آموزشی از سطح مبتدی تا پیشرفته را با استفاده از مدرسان برجسته برگزار می کند؛ از ویژگی های این دوره ها می توان به سبک آموزش عملی (practical)، رایگان بودن و امکان شرکت عموم در آن ها، اشاره کرد.

برنامه های آموزشی کارگزاری مفید در سال ۱۴۰۰ نیز دنبال شد و در نیمه دوم فروردین ماه سالجاری ۴۸ دوره و کارگاه آموزشی با مشارکت حدود۵ هزار نفر برگزار شده که از جمله مهترین عناوین آن در سطح مبتدی شامل تابلوخوانی مقدماتی، فیلترنوسی مقدماتی، آشنایی با ضروری ترین قوانین بورس، انواع افزایش سرمایه، انواع مجامع، آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری، آشنایی با اوراق تبعی، سایت های پرکاربرد بورسی و آشنایی با معاملات آتی، بوده است. دوره های در سطح متوسط و پیشرفته نیز شامل تابلوخوانی پیشرفته، تابلوخوانی تلفیقی، معامله بر اساس حمایت و مقاومت، انواع واگرایی ها، انواع الگوهای شمعی، ،فیبوناچی، ایچیموکو، امواج الیوت و پرایس اکشن، کارگاه روش تحلیلی CANSLIM، نحوه مقایسه شرکت ها در ۲ گروه های استخراج کانه های فلزی و همچنین گروه پالایشی را شامل می شود.

علاقه مندان برای دریافت اطلات بیشتر و دنبال کردن برنامه های آموزشی اردیبهشت ماه می توانند به سایت آموزش کارگزاری مفید مراجعه کنند.

در کنار آموزش، مراکز مشاوره سرمایه گذاری و مرکز تماس ۲۴ ساعته کارگزاری مفید از جمله امکانات خدماتی است که فعالان و علاقه مندان را جهت شناخت و دریافت اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری مطمئن در بازار سرمایه یاری می کند.

http://tejaratava.ir/?p=21767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.