• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

برگزاری کنفرانس خبری هاب سرمایه گذاری شریف (vc cup)

  • کد خبر : 56996
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
برگزاری کنفرانس خبری هاب سرمایه گذاری شریف (vc cup)
کنفرانس خبری هاب سرمایه گذاری شریف (vc cup) در 12 تیر ماه سال 1401 با محوریت معرفی و بررسی اصلاحات صورت گرفته دوره های قبلی و عقد قرارداد همکاری بین سرکار خانم دکتر آزاده کبریایی مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و جناب مهندس ادهمی مدیرعامل شرکت آواپرداز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

در این نشست همچنین جناب آقای دکتر رسول جلیلی، ریاست محترم دانشگاه صنعتی شریف و جناب آقای دکتر حسن حدادپور معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز حضور داشتند.

در ابتدای نشست سرکار خانم دکتر کبریایی، مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف را به عنوان برگزار کننده این رویداد معرفی کردند و در مورد اصلاحات دوره دوازدهم نسبت به دوره های قبل فرمودند:« هدف اصلی این دوره ی هاب سرمایه گذاری شریف، تنها معرفی شرکت کننده ها به سرمایه گذاران نیست بلکه سعی بر این داریم تا علاوه بر این معرفی، بتوانیم شبکه ارتباطی مناسبی ایجاد کنیم تا علاوه بر جذب سرمایه، بتوانیم نیازهای اساسی شرکت کنندگان و تیم ها را تامین کنیم.»

جناب آقای امید خلج، دبیر هاب سرمایه گذاری شریف، علاوه بر توضیح فرآیند های رویداد هاب سرمایه گذاری شریف افزودند:« فراخوان ثبت نام در هاب سرمایه گذاری شریف از فردا ۱۳ تیر شروع و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.» برای ثبت نام می توانید به سایت هاب سرمایه گذاری شریف به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://vccup.sharif.ir

در ادامه جناب آقای دکتر جلیلی به معضلاتی که در پی شیوع ویروس کرونا، در سیستم آموزشی دانشگاه بوجود آمده پرداختند و مزایا و معایب آن را بررسی کردند. ایشان فرمودند:« در دو سال اخیر بر خلاف سال های گذشته که دانشجویان در کنار تحصیل مشغول به کار بودند، اکثر دانشجویان در کنار اشتغال به کار، سعی بر ادامه تحصیل دارند.» ایشان رویداد هاب سرمایه گذاری شریف را به عنوان رویدادی موثر بر اوضاع موجود دانستند و تاکید بر رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور و به ویژه اکوسیستم استارتاپی دانشتند.

همچنین جناب آقای دکتر حدادپور فعالیت های اخیر در ناحیه نوآوری شریف را معرفی و هاب سرمایه گذاری شریف را که از بزرگترین رویدادهای این ناحیه است به عنوان بستری مناسب برای توسعه بازار و محصول شرکت ها و استارتاپ ها دانستند.

در انتها سرکار خانم دکتر کبریایی و و جناب مهندس ادهمی، قرار داد همکاری در راستای برگزاری هاب سرمایه گذاری شریف در کرمان را امضا نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=56996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.