• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

برگزاری نشست شورای مدیران بیمه سینا

  • کد خبر : 34970
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
برگزاری نشست شورای مدیران بیمه سینا

نشست شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و تبیین برنامه‌های پیش‌رو با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا در این نشست به بررسی شاخص‌های عملکردی شرکت در هفت ماهه امسال پرداخت و گفت: در این مدت حق بیمه تولیدی بیش از ۴۳ درصد رشد داشته و ۷۷۰ میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت در مسیر خوبی در حال حرکت است به طوری که حاشیه سود در میان‌دوره‌ به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است، افزود: پرداخت خسارت‌ها نسبت به گذشته سرعت بیشتری پیدا کرده که این روند باید با توجه به مطالبه‌ی مشتریان و در جهت رفاه حال آنها بیش از پیش تسریع شود.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه به کاهش ۱۵ روزه‌ی دوره‌ی وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: با پیگیری همه بخش‌ها این شاخص در حال بهبود است و باید در این زمینه اهتمام بیشتری صورت بگیرد.

وی توجه به بازسازی و تجهیز شعب استانی را از برنامه های اولویت‌دار امسال عنوان کرد و گفت: کار بازسازی و خرید ساختمان تعدادی از شعب انجام شده و برخی هم در حال اتمام است که به این ترتیب، شعب سراسر کشور ما مطابق با جایگاه شرکت و در شأن مشتریان ما خواهد شد.

در ادامه این جلسه، دکتر احمد جوادی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه سینا در سخنانی با تأکید بر لزوم همدلی و همگرایی بیشتر در بین همه واحدهای صف و ستاد برای پیشبرد اهداف سازمانی گفت: هم‌افزایی در سازمان و ترویج فرهنگ بهره‌وری منجر به ایجاد نتایج فراتر از انتظار می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای و طراحی محصول بر اساس نیاز مشتریان از جمله مسائلی است که باید در اولویت قرار بگیرد، چراکه مشتریان به دنبال تنوع در محصولات بیمه‌ای هستند.

دکتر جوادی‌پور، حمایت مدیران ستادی از نمایندگان فعال را ضروری عنوان کرد و گفت: نمایندگان در خط مقدم فروش قرار دارند و با چالش‌های مختلفی مواجه‌اند به همین دلیل باید بیشتر از کمک و مشورت ستاد بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=34970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.