• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان

  • کد خبر : 80570
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
برگزاری نشست خبری مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان
دانیال زرگان مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان گفت: در برند ما مرغ کامل سوخاری بدون پوست طبخ و ارائه می شود با توجه به اینکه از جوجه ۲۷ روزه بدون پوست استفاده می کنیم، کامل تا انتها پخته شده و کلیه ادویه ها تا انتها جذب آن می گردد و طعم دار می شود، و با این کار ما فصل غذایی جدیدی ایجاد کرده ایم.

به گزارش تجارت آوا، دانیال زرگان مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان در نشست خبری با اشاره به مطلب فوق گفت: ما در طی ۳ سال توانستیم رکوردهای فرانچایز را جابجا کنیم و این اتفاق بزرگی است که یک برند در کوتاه مدت این چنین رشد کرده و به ۵۰ شعبه برسد و به اشتغال مستقیم ۱۲۰۰ نفر رسیده باشد. این اتفاق حتی در مجموعه‌های بزرگ در دنیا رخ نداده است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم در مجموعه ما توجه به زیرساخت ها بوده که در مجموعه های دیگر به این موضوع توجه کافی نشده، در موقع ما تنها مجموعه هستیم که مواد اولیه را از سیستم مرکز به کل کشور توزیع می کنیم. اکثر زنجیره هایی که پاره شده اند از بزرگی بوده که گسسته شده، در واقع سرعت فروش آنها بیشتر از سرعت زیرساخت ها بوده که موجب پاره شدن زنجیره های آنها شده است.

وی در خصوص ارائه مرغ سوخاری کامل توضیح داد: ما برای پخت مرغ سوخاری از جوجه ۲۷ روزه و بدون پوست استفاده می کنیم و این مسئله باعث می شود مرغ تا انتها پخته شده و تمام ادویه ها و طعم دهنده ها جذب کل مرغ شود، اما در مرغ های بزرگ با پوست این امکان وجود ندارند.

وی افزود: دومین مسئله استفاده از ادویه های به کار رفته در این برند است، در بسیاری از برندهای دیگر ادویه ها در طی سالیان دراز از یک نوع استفاده شده و تغییر نکرده اند اما ما آن را بومی سازی کردیم و از سبزیجات و زردچوبه نیز استفاده کردیم، که این نکته دوم موفقیت چاکوچ بوده است.

زرگان ادامه داد: موضوع بعدی موفقیت ما استفاده از دستگاه طبخ مرغ است که اختراع خودمان می باشد، این دستگاه که به صورت زنجیره ای و با تیراژ بالا کار میکند در عرض ۱۳ دقیقه مرغ را بطور کامل طبخ می کند.

وی ادامه داد: نقطه قوت ما مسئله ذهن آدم هاست چون قبلا از محصول ما خورده‌اند میخواهند مثل همان باشد، چون طعم آن را دوست دارند و به دنبال همان طعم و بو می گردند. مسئله دیگر توجه به عطر غذا بود که حس خوبی به مشتری می دهد و سعی کردیم روی این موضوعات تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه به سوابق شغلی خود اشاره نمود و گفت: در سال ۹۶ یک وانت فروش اغذیه شبانه را داشتم والبته با مشکلات فراوانی نیز مواجه بودم ولی هرگز از تلاش و پشتکار دست برنداشتم من با عنوان مستر چیکن به مسائل دیگر نیز توجه دقیقی کردم یکی از آنها بنیانگذاری پنیر کشدار بود که آن را ذوب کرده و در حضور مشتری استفاده می‌کردم که خود جذابیت بیشتری ایجاد می کرد و موجب معروفیت و محبوبیتم بین مردم گردید.

دانیال زرگان افزود: در سال ۹۸ در سمیناری با آقای بختیاری آشنا شدم و همکاری خود را در هلدینگ با ایشان شروع کردم و به پیشنهاد ایشان برای اولین بار در باره طبخ مرغ سوخاری کامل چاکوچ صحبت شد و تصمیمات بزرگی گرفته شد.

بنابراین برند چاکوچ در سال ۹۸ با همکاری آقای بختیاری استارت خورد و ایده مرغ کامل پیشنهاد ایشان بود و در واقع از همان زمان اولین شعبه فرانچایز شروع به کار کرد.

مدیرعامل شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان ادامه داد: پس از افتتاح اولین شعبه ما از محبوبیت ایجاد شده سنوات قبل در فضای مجازی بهره بردیم و همین موضوع موجب ایجاد صف مشتریان گردید و حتی در ادامه به تقاضای فرانچایز و دادن نمایندگی ها منجر شد.

وی یکی از موضوعات مهم را مسئله مالیاتی عنوان نمود و گفت: ما همه مالیات ها و تکالیف مالیاتی خود را انجام می دهیم با توجه به موارد قانونی، برند های زنجیره‌ای مکلف به پرداخت کلیه مالیات از جمله ارزش افزوده هستند، اما مغازه‌های اغذیه تکی بسیاری از این مالیات ها را پرداخت نمی کنند و این موضوع موجب اختلاف قیمت و ارائه محصول با تفاوت قیمت شده است، همچنین برندهای زنجیره ای هزینه های پشتیبانی و گرفتن تاییدیه از مراکز مختلف بهداشتی و غیره را دارند که فروشگاه های تکی این هزینه ها را ندارند بنابراین موضوع قیمت تمام شده موجب مشکلاتی در رقابت میشود.

وی در باره اشتغالزایی گفت: این مجموعه حدود ۱۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم دارد و تعداد شعبات ما ۵۰ شعبه می باشد که در سرتاسر کشور پراکنده هستند.
دانیال زرگان در خصوص اهداف آینده شرکت گفت: یکی از اهدف بزرگ ما ورود به فرابورس است و قطعا سهامی شدن مجموعه را بلند می کند. یکی دیگر از اهداف ما موضوع صادرات است که بتوانیم برند غذایی ایرانی را به جهان معرفی به صادر کنیم.

وی ادامه داد: غذا و برند چاکوچ یک برند هوس انگیز است و حس مردم برای ما بسیار مهم است و تمام تلاشمان این است که حس خوب را به مردم منتقل کنیم و دیگر اینکه تامین نظر کسانی که به ما اعتماد کردند و سرمایه‌گذاری کردند را مدنظر قرار دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=80570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.