• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بیمه “ما” با نمایندگان سراسر کشور در سال جدید

  • کد خبر : 50756
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی بیمه “ما” با نمایندگان سراسر کشور در سال جدید
نخستین جلسه ی هم اندیشی مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با نمایندگان در سال جدید برگزار شد.


 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما” این جلسه به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضورمدیرعامل، برخی از مدیران شرکت و نمایندگان منتخب سراسر کشور به صورت حضوری و سایر نمایندگان سراسر کشور به صورت بر خط برگزار شد.
ابراهیم کاردگر ، مدیرعامل بیمه “ما” در اولین جلسه با نمایندگان شرکت ضمن تبریک سال جدید، از زحمات و تلاش های شبکه فروش در راستای تحقق اهداف شرکت در سال گذشته تشکر و قدردانی کرد. و با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان و شبکه فروش، به دلیل ارتباط مستقیم با مشتریان آنان را خط مقدم فعالیت های شرکت دانست.
در این جلسه، برخی مدیر توسعه شبکه فروش و تجارت الکترونیک شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک آغاز قرن جدید از تمام نمایندگان پر تلاش که به صورت حضوری و بر خط در این جلسه شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی کرد
برخی در ادامه ضمن بیان جزییات عملکرد شبکه فروش در یک سال گذشته ، خلاصه ای از آخرین وضعیت بیمه “ما” در صنعت بیمه کشور و معرفی اعضای شورای مرکزی نمایندگان حقیقی و حقوقی به مدیرعامل ، گزارش از اهم فعالیت های این شورا را در سال گذشته تشریح کرد.
در پایان نمایندگان حاضر در جلسه پیشنهادات و درخواست های خود را جهت بهبود فرآیندهای جاری مطرح کردند.

http://tejaratava.ir/?p=50756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.