• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
توسط تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت اسطوره فوتبال ایران مرحوم مهرداد میناوند

  • کد خبر : 45307
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
برگزاری مراسم بزرگداشت اسطوره فوتبال ایران مرحوم مهرداد میناوند
به مناسبت سالگرد فوت اسطوره فوتبال ایران مرحوم مهرداد میناوند مراسم بزرگداشتی توسط تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در زمین ورزشی مبارک آبادی با حضور خانواده محترم این مرحوم، پیشکسوتان فوتبال کشور و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، در این مراسم بازی دوستانه ای بین تیم های (الف) و (ب) پیشکسوتان دوستان در حضور مدعوین برگزار گردید. قبل از شروع مسابقه بازیکنان و مدیران تیم با تقدیم گل به خانواده آن مرحوم ادای احترام نمودند و همچنین در ادامه روند بازی اوایل نیمه اول بازیکنان به احترام مهرداد میناوند یک دقیقه سکوت کردند.
سپس به ادامه بازی پرداخته که تک گل نیمه اول توسط آقای داریوش ملاحتی از تیم (ب) به ثمر رسید.
همچنین در ادامه بین دو نیمه در میانه میدان از خانواده محترم مرحوم مهرداد میناوند توسط مدیران و بازیکنان تیم تجلیل به عمل آمد.
در ادامه روند مسابقه نیمه دوم نیز سه گل توسط آقایان مهدی بندی، داریوش ملاحتی و علی علوی از تیم (ب) به ثمر رسید و این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم (ب) به پایان رسید.

در حاشیه این مراسم آقای مهدی باباحبیب سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان به خبرنگار ما گفت: امروز به مناسبت بزرگداشت اسطوره فوتبال آقای مهرداد میناوند در خدمت بزرگواران هستیم و یک بازی درون گروهی ترتیب داده ایم.
سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان در خصوص مدعوین گفت: مدعوین این مراسم خانواده محترم مرحوم مهرداد میناوند و خانواده محترم مرحوم کاظم سید علیخانی و همچنین بازیکنان قدیم فوتبال کشور هستند.
آقای مهدی باباحبیب در خصوص سابقه این تیم نیز گفت: ما سال قبل ۳۰ سالگی تیم را جشن گرفتیم، همه اعضای این تیم از دوستان و بازیکنان قدیم و جدید بوده که در این تیم مردمی و دوستانه حضور دارند.
وی ادامه داد: لازم به ذکر است مرحوم کاظم سیدعلیخانی ۱۷ سال مربیگری این تیم را بر عهده داشتند.
آقای مهدی باباحبیب ادامه داد: آقای میناوند در زمان نوجوانی و جوانی به این تیم می آمدند و در زمین مهرآباد جنوبی بازی می کردند و ایشان به نوعی از بچه محله های قدیمی ما بودند.
حتی ما افتخار این را داشتیم که دو و سه سال پیش در پنج یا شش جلسه در همین زمین میزبان آقای میناوند بودیم و ایشان با تیم ما بازی می کردند. و به همین دلیل که ایشان از دوستان ما و بازیکنان تیم بودند و با توجه به قرابت با ایشان و خانواده وی تصمیم بر این شد، این مسابقه را برگزار کنیم تا بتوانیم یک پاسداشت مناسب از این اسطوره بزرگ کشور را داشته باشیم.
وی در پایان گفت: انشالله که همه ورزشکاران قدر این بزرگواران ورزشکار که کنار ما نیستند را بدانند.

http://tejaratava.ir/?p=45307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.