• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
7

برگزاری روز ملی درختکاری در بانک مسکن

  • کد خبر : 16626
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
برگزاری روز ملی درختکاری در بانک مسکن

مراسم روز درختکاری با حضور مدیرعامل بانک مسکن، مدیران ارشد و تعدادی از خانواده های شهدای خدمت برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، مراسم روز درختکاری و کاشت نهال به همت بانک مسکن برگزار شد. در این مراسم که با حضور دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن، مدیران ارشد بانک و جمعی از خانواده های شهدای خدمت برگزار شد، علاوه بر درختکاری، چند اصله نهال نیز برای یادبود شهدای خدمت بانک مسکن کاشته شد.
مدیر عامل بانک مسکن در این مراسم با تاکید بر این که یکی از وظایف ذاتی بانک ها ورود به مسائل اجتماعی است، گفت: روز ملی درختکاری بهانه ای شد تا مراسم یادبودی برای ۳۵ نفر از کارکنان بانک مسکن از جمله مرحوم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن مدیری توانمند، متعصب و الگوی اخلاق که در اثر ویروس منحوس کرونا در راه ادامه خدمت جان خود را از دست داده اند، برگزار کنیم.

دکتر محمود شایان با اشاره به سابقه بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت:یکی از وظایف اصلی بانک مسکن از زمستان سال ۹۶ با اجرای کمپینی اجتماعی با هدف صرفه جویی در مصرف آب و استمرار آن در دیگر حوزه‌های محیط زیست انجام گرفت، در تلاش است تا گامی برای حل بحران کم آبی کشور و دیگر حمایت‌های محیط زیستی در حوزه‌های خاک، آب و هوا بردارد.این بانک در سال جاری با توجه به تغییرات به وجود آمده در الگوی مصرف آب در روزهای گرم سال و به خصوص شرایط پاندمی و همه‌گیری ویروس کرونا، کمپین‌های تبلیغاتی- اجتماعی با موضوع محیط زیست را به صورت مستمر همچنان ادامه خواهد داد.

وی در ادامه توصیه کرد:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ ،همه باید تلاش کنیم تا با رعایت دستور العمل های بهداشتی زنجیره انتقال ویروس را کاهش دهیم. ضمن این که محدودیت های سفرهای نوروزی می تواند فرصت خوبی برای همکاران بانک باشد تا با حضور در منزل کمی از مشغله یک سال سخت رهایی پیدا کنند و فرصتی ایجاد شود در سال آینده خدمات بهتری ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: شرایط شعب هم از حیث نقل و انتقالات فیزیکی پول، سخت است که امیدواریم تا جای امکان مشتریان برای سلامت خود و کارمندان از نقل و انتقالات فیزیکی خودداری کنند.

دکتر شایان ادامه داد: در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب بانک، تمدید اتوماتیک کارت های بانکی منقضی شده بدون نیاز به مراجعه مشتری به مدت یکسال تا پایان سال ۱۴۰۰ در سامانه پرداخت با کارت اعمال می شود.

مدیر عامل بانک مسکن همچنین در حاشیه این مراسم درباره تدابیر ویژه ای که بانک برای خدمات رسانی در روزهای شب عید به مشتریان در نظر گرفته است، به خبرنگار هیبنا گفت: از آنجا که در روزهای پایانی سال میزان مراجعه مردم به شعب بانک مسکن افزایش پیدا می کند، برای پاسخ دهی به مشتریان طرح راه اندازی باجه عصر را در نظر گرفته ایم.
بر این اساس،‌ مدیریت‌های شعب مناطق و استان‌ها با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی) پیرامون وضعیت هر شهر استان و مقررات و ضوابط مترتب بر آن و همچنین در هماهنگی لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، می‌توانند نسبت به برقراری باجه عصر حداکثر به مدت ۲ ساعت در روز (به جز روزهای پنج‌شنبه) اقدام کنند. این طرح در شعب مورد نظر از تاریخ ۱۶ اسفند سال ۹۹ تا روز ۲۸ اسفند صورت می گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=16626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.