• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
با حضور خانواده های مرحوم سیدعلیخانی و میناوند صورت گرفت؛

برگزاری جشن سی و سومین سالگرد تاسیس تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان

  • کد خبر : 53699
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
برگزاری جشن سی و سومین سالگرد تاسیس تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان
سی و سومین جشن سالگرد تاسیس تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان با حضور خانواده معظم شهدا، خانواده مرحوم مهرداد میناوند، خانواده مرحوم سیدکاظم سیدعلیخانی و اعضای تیم در هتل سیمرغ تهران روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا، آقای مهدی باباحبیب سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان در این مراسم با اشاره به تاریخچه و یادآوری بزرگانی که در این تیم بودند گفت: ابتدا اینجانب از خانواده های محترم مرحوم مهرداد میناوند و سیدکاظم سیدعلیخانی برای حضور در این مراسم سپاسگزاری می کنم و باید بگویم آقای سیدعلیخانی از سال ۱۳۶۸ این تیم را تشکیل دادند که در آن زمان ایشان در تیم پرسپولیس بازی می کردند و در مقطعی هم کاپیتان این تیم بودند. درست زمانی بود که ایشان فرصت کمی داشتند ولی با این حال صبح ها به تیم می آمدند و زحمت می کشیدند و بازیکنان هم از وجود ایشان استفاده می کردند. سپس ایشان به تیم ملی رفتند و پس از آن دیگر تیم ها که بعدها هم متاسفانه مرحوم شدند. ما در جلسات و مراسمات خود از خانواده ایشان دعوت می‌کنیم و خوشبختانه لطف می‌کنند دعوت ما را می پذیرند و حضور پیدا می‌کنند.

مهدی باباحبیب ادامه داد آقای مهرداد میناوند نیز از یاران قدیمی، دوست ورزشی ما است که من حتی حضور این بزرگوار را در این مجلس حس می کنم. امروز خدمت خانواده محترم وی نیز خیر مقدم می گوییم من می بینیم که هنوز داغ این جوان در وجود این خانواده می باشد از طرفی هم ما می بینیم که شما با خاطرات زیبای آن مرحوم همیشه خوش هستید. حضور شما باعث گرمی مجلس ما شده است.

سرپرست تیم فوتبال پیشکسوتان دوستان گفت: در این مراسم همچنین از خانواده‌های معظم شهدا دعوت به عمل آمد که خدا را شکر برخی از این بزرگواران در این مراسم حضور دارند.

وی در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: در تیم دوستان علاوه بر کارهای ورزشی، کارهای دیگری نیز انجام می دهیم. ما تیمی را تشکیل دادیم برای کمک به زلزله زدگان، ایتام و سیل زدگان و باید بگویم در مقطعی تیم توانست یک کامیون مواد مورد نیاز سیل زدگان را به کمک همین اعضا تهیه و ارسال کند و البته این کارها را چند بار به اشکال مختلف انجام داده ایم. ما در شمال کشور در زمان پیک کرونا تیمی را برای تهیه ماسک تشکیل دادیم و ۵۰ هزار ماسک تهیه و توزیع کردیم.

وی همچنین گفت: جدیدا تیمی را تشکیل دادیم مشتمل بر اعضای حقوقی، قضایی و زندانها، که زندانیان مالی با مبالغ پایین را آزاد می کنیم و خداروشکر دومین زندانی را به زودی آزاد خواهیم کرد و امیدواریم این راه را ادامه دهیم و الحمدلله در تیم این چنین کارهایی نیز انجام می گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا، خانواده مرحوم سیدکاظم سیدعلیخانی، خانواده مرحوم مهرداد میناوند، عزیزانی که در هدایت تیم و تهیه نیازهای تیم یاری نمودند و اعضای برگزیده تیم که در یک سال گذشته در زمینه های مختلف برتر بودن با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=53699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.