• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4
به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین و آموزش و پرورش سیرجان صورت گرفت؛

برگزاری بزرگداشت شهدای معلم و دانش آموز سیرجان

  • کد خبر : 70123
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
برگزاری بزرگداشت شهدای معلم و دانش آموز سیرجان

شرکت سنگ آهن گهرزمین با همکاری اداره ی آموزش و پرورش شهرستان سیرجان، مراسم بزرگداشت شهدای معلم، دانش آموز و شهید حادثه ی تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را برگزار نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین صبح امروز مراسم بزرگداشت شهدای معلم و دانش آموز سیرجان و همچنین یادواره شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی با حضور خانواده های شهدای معلم، مسوولین، معلمین و دانش آموزان در سالن امام علی(ع) شهرستان سیرجان برگزار شد.
در این مراسم، حجت السلام و المسلمین حیدری، امام جمعه موقت سیرجان به عنوان نخستین سخنران این یادواره، ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی تمام شهیدانِ راه حق عنوان کرد: شهادت علی اصغر لری گوینی که در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد، توسط داعش صورت گرفت و داعش پدید آورده ی آمریکاست.
وی در ادامه از اقدام شرکت گهرزمین و آموزش و پرورش در این راستا تقدیر کرد.
در ادامه، مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا عنوان کرد: مرگ بر آمریکای واقعی صرفا شعار نیست، در درس‌خواندن و پیروزی شما دانش آموزان است.
اینکه شما با درس‌خواندن خود و طی درجات عالیه تحصیلاتی بتوانید موجب پیروزی های پیاپی در زمینه های مختلف از جمله صنعت باشید آن وقت دست هر دشمنی از کشور کوتاه خواهد شد.
فلاح ادامه داد: برای تشویق دانش آموزان و تقدیر از تلاش و مجاهدت آنان شرکت گهرزمین در نظر دارد تا از دانش آموزانی که در المپیادها شرکت و کسب رتبه داشته اند و همینطور دانش آموزانی که در کنکور رتبه ی تک رقمی و دو رقمی آوردند، با نظر فرمانداری تقدیر شود.
وی خاطرنشان کرد: هر دانش آموزی که امسال رتبه ی اول شهر را داشته باشد و همچنین آن دانش آموزانی که در کنکور، رتبه های تک رقمی و دو رقمی رشته های مرتبط با کار در گهرزمین را داشته باشند تقدیر خواهد شد.
وی در ادامه افزود: از مسوولین آموزش و پرورش خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان هستیم تا بتوانند معلمانی بهتر برای دانش آموزان داشته باشند. درواقع دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و مهم است که به آموزش این آینده سازان توجهی بیشتر شود.
این مراسم با اجرای برنامه های مختلف از جمله اجرای سرود سلام فرمانده همراه بود.
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای معلم و دانش آموز تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است این مراسم، میزبان بیش از ۲۵۰۰ نفر دانش آموز و معلم بود.

http://tejaratava.ir/?p=70123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.