• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

برگزاری اولین همایش مسئولان حراست سازمان اموال تملیکی سراسر کشور

  • کد خبر : 78773
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
برگزاری اولین همایش مسئولان حراست سازمان اموال تملیکی سراسر کشور

مسئولان حراست سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سراسر کشور در شهر مقدس مشهد گرد هم آمدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در این همایش دو روزه سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان با تشریح جایگاه حراست در مجموعه سازمان متبوع خود بیان داشت: فعالیت و اهتمام جدی همکاران حوزه حراست در به دست آوردن رکورد های مختلف تعیین تکلیف کالاها و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال در این سازمان موج می زند که مایه امیدواری است و آینده ای روشن تر را پیش روی این مجموعه مدیریتی قرار داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور انقلابی و اقدامات جهادی نیروهای مومن و ولایی شاغل در این سازمان که نهایت کوشش و وجدان کاری خود را برای پیشبرد اهداف و فعالیتهای قانونی این سازمان به کار گمارده اند، شک ترقی و شکوفایی اقتصادی خواهیم شد.

 در بخش بعدی این همایش که با حضور مدیر کل اقتصادی حراست کل کشور و اسکندر یارنسب مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان اموال تملیکی برگزار شد؛ مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان و مشاور مدیرعامل به بیان دیدگاه‌های خود پرداخت و تصریح کرد: اقدامات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در حوزه حراست در سال ۱۴۰۱ قابل تقدیر و ستایش است.

 وی ادامه داد: شاخص های عمده فعالیت بر مبنای تکالیف قانونی و همچنین عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی بوده است و در سال ۱۴۰۲ نیز در پی تقویت جایگاه این سازمان بر خواهیم آمد و تلاش داریم در مسیر برنامه عملیاتی، اقدامات کلان در حوزه تعیین تکلیف کالا در سازمان اموال تملیکی را به سرانجام مقصود برسانیم.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه با بیان اینکه نگاه این دفتر پیشگیری قبل از وقوع مشکل است، گفت: این دیدگاه و تفکر، نگاه غالب و راهبردی است که اقدامات حراست برآن پایه، پی ریزی شده است.

گفتنی است؛ سخنرانان مدعو نیز در زمینه تبیین فرآیند کالاهای ممنوعه و تحولات کشور، مطالب کاربردی و مفیدی ارائه کردند.

http://tejaratava.ir/?p=78773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.