• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

برگزاری اعلام نتایج برگزیدگان سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو/ اسامی منتخبین، فردا ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود

  • کد خبر : 54647
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
برگزاری اعلام نتایج برگزیدگان سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو/ اسامی منتخبین، فردا ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود

مراسم اعلام نتایج اولین تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای سه طرح فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ویژه عموم مردم و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبین ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، ۱۰ خرداد از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، با حضور نهادهای  نظارتی، امروز- دوشنبه- مراسم اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده محصولات تیبا۲، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین فروش فوق العاده محصولات تیبا۲، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی وکوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ۳۴۰ هزار و ۶۹۷ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۲۰ هزار و ۸۸۷ خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۴ هزار و ۸۲۵ دستگاه خودرو تیبا۲ عرضه می‌شود. علاوه بر این  هزار و ۵۰۰ دستگاه  ساینا ای ایکس، ۶ هزار و ۸۴۵ دستگاه تیبا اس ایکس، ۴ هزار و ۹۰۴ دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۸۹۷ دستگاه کوییک.اس و هزار و ۹۱۶  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۶هزار و ۱۱۴ نفر شرکت کردند که ۴ هزار و ۶۹۸ نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش یکساله، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش یکساله محصولات کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۹ هزار و ۳۵۴ خودرو است در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۸ هزار و ۹۳۰ دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۴ هزار و ۹۶۳ دستگاه  کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۴ هزار و ۴۸۰ دستگاه کوییک.اس و ۹۸۱ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزار و ۸۱۳ نفر شرکت کردند که ۱۴۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش مشارکت در تولید، محصول کوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا، ۲ هزار و ۱۹۶ نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۵ هزار و ۹۹۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۶ هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، ۴ هزار دستگاه کوییک.اس و ۳ هزار و ۹۹۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا سه شنبه ساعت ۹ صبح بر روی سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی  sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

http://tejaratava.ir/?p=54647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.