• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5
با حضور دکتر برادران معاون وزیر صمت انجام شد،

برگزاری اختتامیه نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس

  • کد خبر : 56926
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۱۹
برگزاری اختتامیه نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه اتومکانیک سپاس، ابتدا از حضار و تمامی کسانی که از سال ۱۳۴۲ در این اتحادیه تلاش کردند تشکر کرد و گفت: حتی بعضی از این بزرگواران دیگر در جمع ما نیستند و به رحمت خود راه رفته اند همه این عزیزان صنف را سرپا و پویا نگه داشتند تا امروز تحویل ما شده است و ما انشالله بتوانیم وظیفه خود رو به نحو احسن انجام بدهیم.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، علیرضا نیک آئین در این مراسم ادامه داد: اتحادیه تعمیرکاران خودرو ۶۰۰۰ عضو دارد امروز امکانات بسیار خوبی را محیا کرده و ما میتوانیم جزو اتحادیه های پیشرو باشیم و این لطف همه اعضا بخصوص هیئت مدیره محترم است ما مدیون گذشتگان هستیم. هدف ما در اتحادیه تعمیرکاران اول اینکه اجماع برای خدمت به مردم داشته باشیم و ما برای این کار همه توان را گذاشته ایم. البته در این خدمت متاسفانه مشکلات زیادی نیز وجود دارد، بزرگترین مشکل که در صنف ما دارد کالای تقلبی و بی کیفیت است، متاسفانه در این برهه از زمان چون برنامه ریزی مناسب نیست با مشکلات زیادی برخورد داریم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو  افزود: ما ۲۱ میلیون خودرو در کشور داریم و ۵ میلیون از این خودروها در تهران تردد می کنند و متاسفانه برنامه ریزی برای آن انجام نشده است کار خودرو و صنعت خودرو چه در بخش تولید و چه در بخش توزیع در بخش قطعات یدکی خدمات دانش فنی متاسفانه معضلات زیادی وجود دارد و همه اینها به خاطر این است که برنامه ریزی وجود ندارد و ما در واقع مدیریت بحران دارسم عمل می کنیم نه در مقطع کاری خودرو در بیشتر صنایع این مدیریت بحران را داریم که در صنعت خودرو بیشتر و مشهود تر است. چون صنعت خودرو جایگاه ویژه ای دارد و مردم بیشتر باشد با آن برخورد دارند در واقع چنان این موضوع حساس شده که رهبر معظم انقلاب هم دستور به رسیدگی موضوع داده اند و این موضوع باعث تاسف است در جایگاهی که وزارتخانه و تشکیلات مختلف و خودروسازان وجود دارند، آنقدر معضلات بوجود آمده که موجب می شود رهبر معظم دستور ویژه دهند.

وی ادامه داد: ما با هم هماهنگ نیستیم ما هم خوانی نداریم هرکسی جزیره‌ای عمل می کند از جمله تولید کننده، توزیع کننده همینطور مصرف‌کننده در مذاکرات نیز وقتی سر میز مذاکره که می نشینیم و نفرات مطرح وزارتخانه حضور دارند حرف های زیبای گفته می شود ولی از درب که خارج می شویم همه چیز را فراموش می کنند و متاسفانه دوباره همون معضلات وجود دارد.

علیرضا نیک آئین افزود: نمایشگاه سپاس با همه نارسایی ها و همکاری نکردن ها که بود انجام شد. ما در گام اول هستیم و امیدواریم که در گام های بعدی استوارتر و بهتر عمل کنیم، من اینجا قول میدهم که ۳۶۵ روز دیگر با کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کردن همراه باشیم. چون واقعاً عزیزان جسارت به خرج دادند و حضور پیداکردن و ما آماده هستیم در برنامه هایی که در اتحادیه برای سال جاری وجود دارد از دانش این عزیزان در بحش آموزش ها و بازدید ها استفاده کنیم و کنار آنها هستیم.

در پایان متن گزارش اختتامیه توسط آقای نیک آیین قرائت شد و سپس از تلاشگران این عرصه تقدیر بعمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=56926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.