• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برگزاری اجلاس کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی صنایع پتروشیمی کشور در پتروشیمی زاگرس

  • کد خبر : 78146
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
برگزاری اجلاس کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی صنایع پتروشیمی کشور در پتروشیمی زاگرس

چهارمین اجلاس کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی صنایع پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، چهارمین اجلاس کمیته تخصصی ایمنی و آتش­نشانی صنایع پتروشیمی کشور با مشارکت بیش از ۵۰ شرکت پتروشیمی و پتروپالایشی به مدت ۲ روز در روزهای دوم و سوم اسفندماه ۱۴۰۱ به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس در مجموعه اقامتی رفاهی زنده یاد مهندس شهریار جهرمی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این اجلاس پروژه‌های شاخص ایمنی، آتش نشانی و ایمنی فرآیند شرکت پتروشیمی زاگرس شامل پروژه های PSM، ارزیابی الکترواستاتیک، آنالیز پیامد مخاطرات مجتمع و نرم افزار PIP و بهبود سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی به صورت سمینارهای علمی جهت انتقال تجربه و دانش فنی کسب شده، ارائه گردید. همچنین تکنولوژی‌های نوین در زمینه خودروهای آتش نشانی و ایمنی پرتوها توسط دو مجموعه داخلی ارائه شد.

از دیگر برنامه‌های مهم این اجلاس که به صورت دوره‌ای با مدیریت HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد؛ بررسی تحلیلی حوادث صنعت پتروشیمی بود که طی آن دو حادثه اخیر صنعت پتروشیمی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این اجلاس از کتاب “معرفی مدل ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک(ویژه مهندسین صنایع فرآیندی)” رونمایی و همچنین کلیه میهمانان از مجتمع پتروشیمی زاگرس و ایستگاه آتش نشانی این مجتمع بازدید بعمل آوردند.

http://tejaratava.ir/?p=78146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.