• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2

برنامه های بانک توسعه تعاون برای توسعه دانش و مهارت فنی و تخصصی شعب

  • کد خبر : 55355
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
برنامه های بانک توسعه تعاون برای توسعه دانش و مهارت فنی و تخصصی شعب

مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون توسعه دانش و مهارت فنی و تخصصی شعب را اولویت اصلی آموزش در سال ۱۴۰۱ عنوان نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی سهم مهارت فنی و تخصصی شعب را در انجام وظایف و نیل به اهداف شعب برجسته خواند و گفت: شعب رده عملیاتی بانک و خط مقدم رویارویی با جامعه هستند و داشتن مهارت برقراری روابط انسانی و مهارت فنی و تخصصی در زمینه معرفی و ارایه خدمات و محصولات بانک، نقش اساسی در موفقیت و عملکرد مناسب شعب در حداکثرسازی رضایت مشتریان و جامعه دارد.
میرزاخانی طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی نیمه متمرکز و کاربردی با رویکرد ترکیبی در محل مدیریت شعب استان و شعب را در تامین نیازهای شعب، مهم ذکرنمود و از طراحی اجرای برنامه آموزشی با رویکرد مذکور در استان های خراسان رضوی، گیلان، البرز، همدان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و مازنداران در حوزه های تخصصی خبر داد.
وی افزود برنامه های مذکور غیرمتمرکز بوده و با بهره گیری از ظرفیت مدرسان داخلی و بیرونی، منابع، محتوا و آزمون در سامانه مدیریت آموزش بارگذاری و در اختیار فراگیران قرار گرفته و کارگاه های آموزشی در محل مدیریت شعب استان ها و به شیوه حضوری برگزار شده است.
حسن عاشقی رئیس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون ضمن با اهمیت خواندن توسعه دانش و مهارت فنی و تخصصی کارکنان شعب، در تبیین آموزش همکاران شعب اظهار داشت: در سه ماه آغازین سال حوزه های ارزی، اعتباری و مالی محور اصلی برنامه های آموزشی شعب بوده و در این خصوص آموزش همکاران ارزی در مرکز آموزش و پژوهش و در سه استان خراسان رضوی، گیلان و البرز بصورت حضوری و با تاکید بر مباحث کاربردی آغاز شده است.
رئیس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون اشاره نمود: برنامه آموزشی نیمه متمرکز و ترکیبی در استانهای هرمزگان و بوشهر با محوریت مباحث تخلفات اداری، مباحت نظارتی_بازرسی، اعتبار اسنادی و مهارت های بازاریابی و فروش در ۳۰ اردیبهشت و ۱۷ خردادماه به شیوه کارگاه حضوری برگزار شد. عاشقی برنامه آموزشی تجزیه و تحلیل صورت های مالی را از دیگر برنامه های آموزشی ترکیبی و شعبه محور ذکر کرد که در ۲۹ اردیبهشت ماه در استان همدان و در تاریخ ۱۱ خرداد در استان کرمانشاه برای همکاران شعب و مدیریت شعب استان برگزار شده و در تاریخ ۱۹ خردادماه در استان مازندران برای همکاران مدیریت شعب و شعب برگزار خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=55355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.