• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه دانا تشریح کرد:مهمترین

برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های محوری بیمه دانا در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 81240
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های محوری بیمه دانا در سال ۱۴۰۲
مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، مهمترین برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های محوری این شرکت در سال 1402 را تشریح کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری روز ۲۵ اسفندماه سال‌جاری در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی که در محل سالن اجتماعات ساختمان سعدی برگزار شد، ضمن قدردانی از عموم کارکنان شرکت بابت کسب افتخارات اخیر و رشد کم سابقه در شاخص فروش، عملکرد بیمه دانا در سال‌جاری را تشریح و اهم برنامه‌های خود در سال آینده را تبیین کرد.
وی در این نشست که به صورت مجازی برای رؤسای شعب سراسر کشور پخش شد، با ارائه تحلیلی از وضعیت بیمه دانا در طی سال‌جاری، افزایش تعامل و تلاش مضاعف ستاد و صف را از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت این مجموعه یاد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امسال با اعمال سیاست توسعه بازار و راهبرد استراتژیک توانستیم به پرتفویی بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دست یابیم که نسبت به مدت مشابه از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، با اشاره به کسب سهم حدود ‌۱۳ درصدی از بازار بیمه کشور خاطرنشان کرد که این موفقیت باعث شد تا بیمه دانا در بین شرکت‌های بیمه خصوصی رتبه نخست را در شاخص فروش به دست آورد که باید از تمامی ارکان شرکت، هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران ستادی و اجرایی و ‌به ویژه کارشناسان و‌کارکنان خدوم تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه دانا افزود: ما تاپایان سال‌جاری همچنین بالغ بر ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت به مشتریان و بیمه‌گذاران پرداخت کردیم که این اقدام موجب قدردانی و رضایتمندی اکثریت مشتریان شرکت شده است.
ایشان نرخ بازده حاصل از محل سرمایه‌گذاری‌ها ی بورسی را حدود ۲۰۰ درصد اعلام و تأکید کرد: بخش سرمایه‌گذاری در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و توسعه آن در دستور کار بوده و سیاست‌های مترتب بر این حوزه استمرار خواهد داشت. 
وی در ادامه پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران شرکت، تسویه کلیه پرونده‌های متشکله در بخش خسارات، به خصوص در بخش دیات و بیمه‌های عمر تلفیقی وزارت نیرو تا پایان امسال را از دیگر توفیقات کارکنان این شرکت برشمرد و این مهم را نیز جزء ‌افتخارات بیمه دانا برشمرد. 
دکتر رضا جعفری، با تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه مدیریت منابع انسانی و امور نمایندگان، وصول بخش دیگری از مطالبات باقی‌مانده را در تقویت نقدینگی شرکت مهم و تأثیرگذار خواند و از عموم کارکنان خواست با اهتمام ویژه و رویکرد توسعه‌ای نسبت به انجام عملیات حرفه‌ای بیمه‌گری اقدام کرده و مدیریت‌های ستادی و فنی همراه با رؤسای شعب نیز در حوزه بهینه‌سازی ترکیب پرتفوی گام‌های ارزنده‌ای بردارند.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه سال آینده سال هوشمندسازی صنعت بیمه خواهد بود، خواستار راه‌اندازی بخش فروش الکترونیکی محصولات بیمه‌ای این شرکت شد و از همکاران خود خواست ضمن جدی گرفتن پروژه هوشمندسازی و توجه ویژه به بخش فروش نقدی، از ظرفیت‌های موجود در شرکت برای تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه بازار استفاده کنند.
وی همچنین سال ۱۴۰۲ را سال بیمه‌های عمر و اموال‌محوری اعلام کرد و از مدیران ذی‌ربط خواست ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی موردنیاز، از ظرفیت نمایندگان و شبکه فروش برای افزایش پرتفوی و سیاست توسعه بازار استفاده نمایند. 

http://tejaratava.ir/?p=81240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.