• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

برقراری اتصال‌های بیشتر مترو به شبکه راه‌آهن سراسری کشور در سال ۱۴۰۰/ تبدیل میدان راه‌آهن تهران به موزه رو باز

  • کد خبر : 18217
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
برقراری اتصال‌های بیشتر مترو به شبکه راه‌آهن سراسری کشور در سال ۱۴۰۰/ تبدیل میدان راه‌آهن تهران به موزه رو باز

شهردار تهران از تبدیل میدان راه‌آهن تهران به موزه رو باز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد که اکنون به همت شهردار منطقه، این میدان به قلمرو قانونی تبدیل شده است.

به گزارش تجارت آوا ، پیروز حناچی، شهردار تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بر ضرورت برقراری اتصال‌های بیشتر خطوط مترو با شبکه راه‌آهن سراسری ایران در تمامی کلان‌شهرها به ویژه شهر تهران در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم اتصال‌های بیشتری از شبکه‌های ریلی راه‌آهن و مترو را برقرار کنیم، با افزایش خدمات خواهیم توانست مردم را از سطح شهر جمع کرده و با کاهش تردد حمل و نقل با وسایل نقلیه خصوصی، جاذبه‌های مترو را افزایش دهیم.

حناچی با بیان اینکه هدف نهایی مترو ظرفیت‌سازی برای ۵۰ درصد از سفرهای درون شهری است، افزود: برای اینکه بتوانیم از حداکثر ظرفیت مترو استفاده کنیم، لازم است تا اقدامات موثر از جمله خدمات‌رسانی در متروها را افزایش دهیم.

شهردار تهران از تخصیص بودجه به منظور آراستگی و ساماندهی محوطه پیرامون راه‌آهن تهران خبر داد و تصریح کرد: میدان راه‌آهن قبلا محل تردد افراد با ماشین بود؛ اما اکنون این محوطه به همت شهردار منطقه تبدیل به قلمرو قانونی شده است و در آینده‌ای نزدیک از آن به عنوان موزه رو باز استفاده خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=18217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.