• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بررسی راهکارهای رونق گردشگری سلامت در شماره جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”

  • کد خبر : 48939
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
بررسی راهکارهای رونق گردشگری سلامت در شماره  جدید “دنیای سرمایه‌گذاری”
در جدیدترین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری، راهکارهای رونق گردشگری سلامت در کشورتوسط مدیران و صاحب‌نظران مجموعه پدیده شاندیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش پرونده ویژه شصت و سومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با سعید ورودی، مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز با عنوان “مجتمع گردشگری سلامت پدید شاندیز در مسیر رشد و پیشرفت”، خانم آزاده حسینی، نایب رییس هیات مدیره شرکت گردشگری سلامت پدیده شاندیز با موضوع “رونق گردشگری سلامت با سیستماتیک کردن فرآیندهای این صنعت”، سیدجواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی با عنوان “پدیده شاندیز در حوزه گردشگری سلامت ظرفیت ویژه‌ای دارد”، رضا سعیدی، مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت پدیده شاندیز با موضوع “مشهد، نقطه عطف گردشگری سلامت ایران” و همچنین محمدشریف ملک‌زاده، نظریه‌پرداز تئوری MFT در جهان با عنوان “حلال توریزم، برند اصلی مسلمانان جهان” و حسین زارع، عضو هیات مدیره شرکت گردشگری سلامت پدیده شاندیز با موضوع “نگاه نوآورانه، رمز موفقیت در گردشگری سلامت” به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با محمد جعفر ایرانی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با عنوان “پرداخت ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال‌زایی روستایی”، خانم میترا شکاری، مدیر موسسه توسعه‌دهندگان ایران نوین (تدی نو) با موضوع “صاحبان کسب‌وکار برای فعالیت خود مزیت رقابتی تعیین کنند”، هادی افشاری، نایب رییس هیات مدیره شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری سهم آشنا با عنوان “رونق بازار سرمایه در گروی توسعه دانش بازاریابی” و فرشید شُکر خدایی، مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند با موضوع “ضرورت استقلال شرکت‌های رتبه‌بندی اعتباری” انجام شده است. همچنین در این بخش گزارشی از فعالیت‌های شرکت بیمه سرمد با عنوان “تغییرات بزرگ در خدمت‌رسانی بیمه سرمد” منتشر شده است.

در بخش دنیای انرژی شصت و سومین شماره از نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری” نیز مصاحبه‌هایی با محسن شیدایی، مدیرعامل شرکت وکتال اویل با عنوان “ارزان‌فروشی فرآورده‌های نفتی در سایه تحریم‌ها” و غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی پردیس با موضوع “ثبات در قیمت خوراک پتروشیمی‌ها، ضامن موفقیت در بازارهای صادراتی” به چاپ رسیده است. در ادامه این بخش نیز، بهمن کریمی شاد، مدیرعامل شرکت کرچنر سولار گروپ ایرانیان گزارشی از فعالیت این شرکت با عنوان “گسترش تکنولوژی استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی” ارائه داده و همچنین یادداشتی از هادی بحرینی با موضوع “افزایش امنیت اقتصادی با حضور شرکت‌های چند ملیتی” منتشر شده است.

در بخش دنیای خودرو این شماره نیز گفت‌وگوهایی با بهرام بهادری، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی بهرام الکترونیک گستر با عنوان “قطعه‌سازان ایرانی کالاهای استاندارد تولید می‌کنند”، جعفر نصیری، مدیرعامل شرکت نصیر لوازم با موضوع “رشد و توسعه اقتصاد کشور از مسیر تولید می‌گذرد” و علیرضا رجبی، عضو هیات مدیره شرکت ماشین‌ابزار ایران‌خودرو با عنوان “طراحی پلتفرم‌های جدید در صنعت خودروسازی ایران” انجام شده است.

در بخش دنیای صنعت شصت و سومین شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با داوود آبداری تفتی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با عنوان “کشورها به دنبال اقتصاد لجستیک‌محور هستند”، امیرمحمد رحیمی آشتیانی، مدیرعامل شرکت ایلیا دریای پارس با موضوع “دولت، قوانین و سیاست‌ها را به نفع فعالان اقتصادی تسهیل کند”، رضا قنبری، رییس هیات مدیره شرکت خدمات لجستیک خزر با عنوان “ارتقاء جایگاه لجستیک ایران با توسعه حمل‌ونقل چندوجهی” و مسعود عابدینی، مدیرعامل شرکت کشتیرانی و بازرگانی ریونیز آکام انرژی با موضوع “ضرورت توجه ویژه دولت به نقش بخش خصوصی” به چاپ رسیده است. همچنین در این بخش مصاحبه‌هایی با حجت عزیزی، مدیر عالی هلدینگ خشت برتر با عنوان “کیفیت در ساختمان‌سازی دولتی فدای کمیت می‌شود”، عباس ابوحمزه، مدیرعامل شرکت راگا با موضوع “عدم شفافیت نهادهای دولتی در صدور مجوز”، میلاد نواربافی، مدیرعامل گروه اقلیما با عنوان “اعتماد، رکن اصلی مشتریان برای اخذ خدمات مسافرتی” و مرسل صدیق، مدیرعامل گروه صنعتی پارس شیر با موضوع “ریشه تورم در عدم کنترل قیمت تمام شده محصولات است” انجام شده است.

در بخش اقتصاد کلان شصت و سومین شماره از نشریه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگویی با امیر محمودزاده، مدیرعامل انجمن دوستی ایران و روسیه با موضوع “تدوین سند آینده‌پژوهی روابط ایران و روسیه در افق ۲۰۵۰”، منتشر شده است. همچنین یادداشت‌هایی از فرهاد بوذری، مشاور و عضو هیات مدیره شرکت پترو یاس آسیا با عنوان “تاثیر جنگ روسیه و اکراین بر اقتصاد ایران” و مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل- یونسکو با موضوع “استفاده از مشاور کسب‌وکار، ضرورتی برای موفقیت مدیران” به رشته تحریر درآمده است.

“پر سودترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱” و “کسب‌وکارهای سودآور در ایران و جهان” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.

شصت و سومین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۱۲۴ صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir  از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=48939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.