• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بررسی راهکارهای افزایش سطح همکاری با متقاضیان مبادلات ارزی

  • کد خبر : 68278
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
بررسی راهکارهای افزایش سطح همکاری با متقاضیان مبادلات ارزی

در جلسه هم‌‌اندیشی مباحث ارزی راهکارهای افزایش سطح همکاری با متقاضیان مبادلات ارزی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان سمنان این جلسه با حضور فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل، علیرضا اکبری مدیر شعب استان، مجتبی جعفری رئیس اداره کل عملیات ارزی، معاون شعب استان و برخی روسای شعب و همکاران ارزی شعبه مرکزی، به منظور بررسی راه‌های تسهیل در ارائه خدمات ارزی به جامعه هدف در محل مدیریت شعب استان برگزار گردید.
فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه تعاون با توجه به اهمیت بالای نیمه دوم سال به جهت افزایش تراکم مبادلات ارزی، نسبت به تلاش مضاعف و تمرکز شعب ارزی، برای جذب منابع طی ماه‌های باقیمانده تا پایان سال تاکید کرد.
وی افزود ارائه مشاوره مناسب به مشتری جهت انتخاب بهترین و سریعترین و اطمینان بخش‌ترین مسیر برای خرید و یا انتقال ارز و بررسی مطالبات مشتریان و در اختیار قراردادن و معرفی کامل کلیه خدمات ارزی قابل ارائه در بانک توسعه تعاون به متقاضیان، از راهبردهای مناسب در مسیر بازاریابی و خدمت‌رسانی به مشتریان است.
در ادامه مدیر امور بین‌الملل به همراه علیرضا اکبری مدیر شعب استان از شرکت‌های صنایع لاستیکی پارمیدا، مکث الکترونیک مهدیشهر، سمن آذین و همپاسازه، از مشتریان ارزی و ریالی استان بازدید نموده و در خصوص چالش‌ها و مشکلات مبادلات ارزی جهت افزایش سطح فعالیت‌های بانکی، با مدیران آنها بحث و گفتگو کرد.

http://tejaratava.ir/?p=68278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.