• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بررسی اقدامات بانک در شماره ۲۹۶

  • کد خبر : 69387
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
بررسی اقدامات بانک در شماره ۲۹۶

شماره ۲۹۶ نشریه داخلی سفیر با موضوع بررسی برخی از عملکردهای بانک ملی ایران، برای علاقه مندان و مخاطبان منتشر شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره نشریه، گزارشی از آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران که با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و شورای اسلامی برگزار شد،به رشته تحریر درآمده است.

همچنین نشست بررسی نحوه اجرای طرح تامین مالی زنجیره تامین با حضور وزیر صمت و مدیر عامل بانک ملی ایران از دیگر گزارش های شماره ۲۹۶ نشریه سفیر است.

کسب ۱۱ عنوان برتر توسط روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از دیگر بخش های این نشریه است.

در گفت و گوی سفیر با ابوالفضل نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران نیز سیاست ها و عملکردهای بانک در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که می توانید در این شماره بخوانید.

همچنین در گفت و گو با صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره و مسئول ستاد اربعین بانک ملی ایران عملکرد این بانک در ارائه ارز اربعین به زائران حسینی(ع) بررسی شد.

گفت و گو با استاد عبداله جواری چهره ماندگار خوشنویسی و مشتری بانک، گزارشی درباره روشندلان و دسترسی به خدمات بانکی و گفت و گو با سعید منزوی زاده مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان(قالی سلیمان) از دیگر بخش های این شماره نشریه سفیر است که می توانید بخوانید.

این شماره نشریه در ۷۶ صفحه و در دو بخش فارسی و انگلیسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برای دسترسی به نسخه دیجیتال سفیر می توانید به بخش نشریات در پورتال خبری بانک ملی ایران مراجعه کنید.

http://tejaratava.ir/?p=69387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.