• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

بدون حتی یکبار مراجعه به بانک، حساب افتتاح کنید، کارت بانکی را درب منزل تحویل بگیرید

  • کد خبر : 15780
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۶
بدون حتی یکبار مراجعه به بانک، حساب افتتاح کنید، کارت بانکی را درب منزل تحویل بگیرید

بانک پارسیان که اهمیت ویژه ای برای سلامت مشتریان خود قائل است بعد از اقداماتی که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک انجام داد، هم اکنون شرایطی را فراهم آورده که احراز هویت مشتریان جدید جهت افتتاح حساب بانکی و همچنین احراز هویت ثبت نام شدگان در سامانه سجام نیز به صورت غیر حضوری انجام شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، نگرانی ها نسبت به شیوع موج چهارم کرونا بیشتر شده است. ویروس جهش یافته ای که تنها راه مقابله با آن کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور و رعایت پروتکل های اجتماعی است. بانک پارسیان که اهمیت بالایی برای سلامت مشتریان خود قائل است با وقوع بحران کرونا در یک سال گذشته تلاش های زیادی را برای توسعه بانکداری الکترونیک انجام داده تا حضور مشتری در شعبه را به حداقل ممکن برساند. بعد از اقداماتی همچون افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت ، تمدید تاریخ انقضا کارت‌های بانکی بدون حضور مشتری و غیره، عملیات احراز هویت غیرحضوری متقاضیان سجام مورد بهره برداری قرار گرفت و حالا نوبت به افتتاح حساب و صدور کارت بدون حضور در شعبه رسیده است. بر این اساس بانک پارسیان امکان ثبت تقاضای احرازهویت برای متقاضیان براساس انطباق الکترونیک چهره متقاضی با تصویر ثبت احوال را به صورت جامع و کامل در بستر همراه بانک محیا کرده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای احراز هویت نیست.
به عبارتی بانک پارسیان در طراحی سامانه” احراز هویت غیرحضوری” تلاش کرده است تا سه ضلع مثلث را فراهم کند تا مشتری با خیال آسوده خدمات مورد نیاز را دریافت کند، امنیت،سهولت و غیرحضوری بودن به صورت توامان در این خدمت، زمینه آغاز سفر مشتری در اکوسیستم دیجیتال بانک پارسیان را فراهم خواهد آورد. کافی است نسخه جدید همراه بانک پارسیان را نصب نمایید و با ارسال تصاویر مدارک هویتی و همچنین ویدئو زنده، به خانواده بزرگ مشتریان بانک پارسیان بپیوندید و اگر مایل بودید کارت نقدی خود را درب منزل/محل کارتان از مامور پست تحویل بگیرید.
آنگونه که آمارها نشان می دهد از ابتدای آبان تا ۲۴ بهمن امسال ۷۵ هزار و ۵۳۲ مورد درخواست برای احراز هویت غیر حضوری سجام به بانک ارائه شده که از این تعداد ۶۷ هزار و ۴۷۶ تایید و ۸ هزار و ۵۶ درخواست رد شده است .
جالب است که بدانید تنها در یک هفته گذشته یک هزار و۷۳۲ نفر خواهان احراز هویت غیر حضوری (سجام) شده اند که یک هزار و ۴۱۳ مورد این درخواست تایید و به انجام رسیده و ۳۱۹ تای آنها نیز رد شده است .

http://tejaratava.ir/?p=15780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.