• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

بخش اولیه سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) با مشارکت بانک پارسیان اجرایی شد / بانک پارسیان پیشگام در راه اندازی سامانه های پرداخت الکترونیکی

  • کد خبر : 37507
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
بخش اولیه سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) با مشارکت بانک پارسیان اجرایی شد / بانک پارسیان پیشگام در راه اندازی سامانه های پرداخت الکترونیکی

با مشارکت بانک پارسیان، بخش اولیه سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) مبتنی بر انتقال وجه از حساب به حساب ، با موفقیت انجام شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا ، بخش اولیه سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) با مشارکت بانک پارسیان و تعداد دیگری از بانک ها با موفقیت انجام شد تا امکان عملیاتی شدن این سامانه از اوایل آذرماه سال جاری با حضور سایر بانک ها فراهم شود.
سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) سامانه ای مبتنی بر انتقال وجه از حساب به حساب (شماره شبا) و خدمتی بین بانکی، هماهنگ و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی، تسویه پرداخت های لحظه ای با حجم انبوه و مبالغ خُرد را در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم می‌کند و انتقال وجه به صورت آنی و بر اساس شماره حساب انجام می‌شود.
همچنین سامانه پل می تواند ابزار انتقال اعتبار الکترونیکی جدیدی در راستای نیازهای بازار و انتظارات مشتریان به شمار رود که با این ابزار هر تراکنش ظرف چندثانیه؛ پردازش و تعیین وضعیت می شود.
در این سامانه بانک ذی‌نفع باید پیش از واریز وجوه به مشتری خود، دستور پرداخت مربوطه را تأیید کند که بر همین اساس روزانه چندین سند تسویه بین بانکی صادر و اعمال می‌شوند.
گفتنی است؛ بانک پارسیان همواره همسو با تنوع نیازمندی های مشتریان و هم راستا با آخرین تکنولوژی های روز دنیا محصولات نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود ارایه کرده است و به عنوان بانکی پیشرو و پیشگام در تولید جدیدترین محصولات و خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک ، همراستا با سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب وکار، گام های موثری برداشته است.

http://tejaratava.ir/?p=37507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.