• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
4

با ۴ تا از مهم‌ترین فواید بیمه تکمیلی آشنا شوید

  • کد خبر : 17894
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
با ۴ تا از مهم‌ترین فواید بیمه تکمیلی آشنا شوید

بیمه تکمیلی این روزها به یکی از پرطرفدارترین انواع بیمه درمانی تبدیل شده است. افراد بسیاری در گروه‌های سازمانی، خانوادگی و انفرادی تحت پوشش بیمه درمانی تکمیلی قرار می‌گیرند و از مزایای این نوع بیمه بهره‌مند می‌شوند. در نگاه اول بیمه تکمیلی یک امکان بی‌نظیر برای پرداخت هزینه‌های بیماری است. اما فواید بیمه تکمیلی فقط به پرداخت هزینه درمان محدود نمی‌شود. تنوع انواع بیمه تکمیلی، سقف پوشش، قیمت مناسب و شرایط پرداخت بیمه از جمله مزایای استفاده از بیمه درمان تکمیلی‌اند که در ادامه این مطلب به‌طورکامل به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱- پرداخت هزینه‌های درمانی به میزان قابل توجه

یکی از مهم‌ترین فواید بیمه تکمیلی پرداخت هزینه‌های درمانی است. بیماری‌های متعددی وجود دارند که متاسفانه پرداخت هزینه‌های هنگفت درمان آن‌ها برای هر فردی امکان‌پذیر نیست. اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با رواج استفاده از بیمه تکمیلی بیماری‌های بسیاری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و خانواده یا فرد بیمار دیگر نگرانی و دغدغه‌ای برای هزینه دارو، بیمارستان و پروسه درمان ندارد.

پرداخت هزینه‌های درمانی بستگی به سقف پوشش و میزان تعهدات شرکت بیمه دارد. برای مثال در بیمه آسماری افراد تا ۷۰ سال می‌توانند با پرداخت هزینه‌های بیمه از بیمه تکمیلی و خدمات آن برخوردار باشند. همچنین با توجه به اینکه بیمه آسماری تحت حمایت بیمه SOS قرار دارد با بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی قرارداد داشته و بیمه‌شوندگان به راحتی می‌توانند از خدمات بیمه‌ای بیماری‌ها با توجه به سقف پوشش بهره‌مند شوند.

همه چیز درباره بیمه درمان تکمیلی

۲- سقف پوشش بیماری‌ها در بیمه تکمیلی بی انتهاست

سقف پوشش بیمه چیست؟‌ این سوالی است که در ابتدای فرایند ثبت نام بیمه در ذهن افراد بسیاری نقش می‌بنند. سقف پوشش بیمه درمان تکمیلی به خدماتی گفته می‌شوند که انواع بیماری‌ها و هزینه‌های درمانی را تحت پوشش می‌گیرد. در بیمه درمانی تکمیلی افراد شاغل در سازمان‌ها به همراه اعضای درجه یک خانواده‌هایشان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و در صورت بستری شدن در بیمارستان یا انجام عمل‌های جراحی هزینه‌های درمانی آن‌ها توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

یکی از فواید بیمه تکمیلی نسبت به بیمه‌های خدمات درمانی و تامین اجتماعی این است که سقف پوشش بیمه تکمیلی شامل بیماری‌های خاص و عمل‌های جراحی متعددی می‌شود که هزینه‌های درمانی بالایی دارند. برای مثال انواع جراحی‌های مغز و قلب و جراحی‌های کوچک و سرپایی مانند ختنه، سرطان‌ها، هزینه‌های زایمان و بارداری، انواع سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، پیوند کلیه، ریه، کبد و مغز استخوان، دندانپزشکی، شکستگی و گچ گرفتن، ترک اعتیاد و عمل‌های عیوب انکساری چشم از جمله مواردی‌اند که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دارند.

مزایا و معایب بیمه تکمیلی

۳- تنوع در انواع بیمه تکمیلی،‌ برگ برنده‌ای در معرفی فواید بیمه تکمیلی

یکی از مهم‌ترین فواید بیمه تکمیلی نسبت به سایر بیمه‌ها تنواع در انواع بیمه است. در بیمه تکمیلی افراد می‌توانند در قالب گروه‌های شرکتی، خانواده‌ای یا انفرادی بیمه شوند و از مزایای متعدد بیمه درمان تکمیلی استفاده کنند.

· بیمه تکمیلی گروهی، محبوب‌ترین انواع بیمه تکمیلی برای صاحبان مشاغل

بیمه تکمیلی گروهی یا شرکتی شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین انواع بیمه تکمیلی محسوب می‌شود. این بیمه توسط کارفرماها برای کارکنان یک مجموعه خریداری می‌شود. یکی از مهم‌ترین شرایط بیمه تکمیلی گروهی این است که برای رد کردن لیست بیمه تعداد نفرات باید به یک حد نصاب مشخصی برسد.

· بیمه تکمیلی درمانی خانواده، گزینه‌ای مناسب برای جبران هزینه‌های درمانی اعضای خانواده

بیمه درمان تکمیلی خانواده یکی از طرح‌ها یا انواع بیمه  تکمیلی است که برای اعضای خانواده در نظر گرفته می‌شود. در بیمه درمان تکمیلی خانواده اعضای یک خانوار در قالب یک گروه بدون نیاز به لیست شرکتی می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند. در بیمه درمانی تکمیلی خانواده حتی مسافرین خارج از کشور نیز تحت پوشش بیمه قرار دارند. قابل ذکر است عدم نیاز به بیمه پایه یکی از مهم‌ترین فواید و مزایای بیمه تکمیلی خانواده به شمار می‌رود.

بیمه تکمیلی چیست

۴- شرایط بیمه تکمیلی در قیمت و پرداخت، بیمه‌ای برای همه افراد جامعه

بیمه‌هایی مانند تامین اجتماعی یا خدمات درمانی به تنهایی قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی نیستند. به همین دلیل افراد بسیاری در سراسر جامعه به دلیل هزینه‌های هنگفت درمانی جان خود را از دست می‌دهند. یکی از مزیت‌های بیمه تکمیلی این است که به دلیل قیمت مناسبی و شرایط پرداخت متنوعی که دارد برای عموم افراد جامعه مناسب است.

قیمت بیمه تکمیلی، ارزان‌ترین روش برای جبران خسارت‌های درمانی

شرکت‌های بیمه‌ای به دلیل اینکه استفاده از بیمه برای همگان ساده و بدون دردسر باشد، اقدام به تعیین قیمت‌های متنوع کرده‌اند. سقف پوشش بیمه در قیمت‌های مختلف نیز انواع متفاوتی دارد که هر فردی با توجه به بودجه خود می‌تواند یکی از طرح‌ها را انتخاب کند. همچنین حق بیمه مناسب نیز یکی از اصلی‌ترین فواید بیمه تکمیلی به شمار می‌رود. با وجود چنین فوایدی دیگر هیچ خانواده یا فردی دغدغه‌ای در زمینه‌ هزینه‌های درمانی نخواهد داشت و هیچ فردی جان خود را از دست نخواهد داد.

اهمیت بیمه درمان تکمیلی

شرایط پرداخت بیمه تکمیلی، راهکاری مناسب برای همه اقشار جامعه

یکی دیگر از فواید مهم بیمه تکمیلی شرایط پرداخت است. بیمه‌شوندگان می‌توانند در قالب طرح‌های اقساطی هزینه بیمه خود را به‌صورت ماهانه پرداخت کنند. چنین امکاناتی باعث می‌شود تا افراد بیشتری از مزایای بیمه تکمیلی درمانی بهره‌مند شوند و هزینه‌های درمانی را جبران کنند.

مقاله بیمه تکمیلی در بیمه آسماری

چگونه بیمه تکمیلی شویم؟ بیمه آسماری همراه تک تک اعضای خانواده در شرایط سخت

 در این مقاله درباره فواید بیمه تکمیلی صحبت کردیم. برای اینکه از امکانات و مزیت‌های بیمه درمانی تکمیلی استفاده کنید باید یکی از شرکت‌های بیمه‌گذار را با توجه به تعهدات، پوشش و انواع بیمه انتخاب کنید. شرکت بیمه آسماری به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر بیمه، طرح‌های متنوع بیمه را با قیمت مناسب و پرداخت اقساط در اختیار صاحبان مشاغل و خانواده‌های ایرانی قرار داده است.

شرکت بیمه آسماری با توجه به اینکه تحت پوشش بیمه SOS‌ است با بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی در سراسر ایران قرارداد دارد. همچنین با توجه به تعهدات و سقف پوشش بیمه‌ای بیشترین میزان خسارت را به بیمه‌شوندگان پرداخت می‌کند. چنانچه قصد خرید بیمه تکمیلی برای پرسنل یا اعضای خانواده خود را دارید از طریق شماره تلفن ۴۳۴۱۷-۰۲۱ با کارشناسان بیمه آسماری تماس بگیرید.

اگر تجربه‌ای در زمینه استفاده از خدمات گوناگون بیمه تکمیلی دارید، تجربیات ارزشمند خود را در پایین همین صفحه با ما و خوانندگان مجله آسماری به اشتراک بگذارید.

http://tejaratava.ir/?p=17894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.