• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

با ۲۰ هزار تومان خانه خود را برای عید بیمه کنید

  • کد خبر : 79370
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
با ۲۰ هزار تومان خانه خود را برای عید بیمه کنید

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی گفت: در پی دغدغه‌های خانواده‌ها برای ایام عید نوروز طرح بیمه آتش سوزی بیمه رازی با حداکثر پوشش و حداقل ۲۰ هزار تومان حق بیمه به صنعت بیمه معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین المل بیمه رازی، رضا بیگدلی که مهمان پنجاه و نهمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود در رابطه با طرح عیدانه بیمه آتش سوزی بیمه رازی گفت: یکی از دغدغه‌های افراد جامعه در ایام نوروز امنیت محل مسکونی و وسایل داخل آن است که برای رفع دغدغه افراد جامعه بیمه رازی طرح عیدانه آتش سوزی با محوریت منازل مسکونی طراحی کرده است.

او با اشاره به مدت زمان یک ماهه بیمه نامه آتش سوزی طرح عید، ادامه داد: طرح مذکور با حداکثر پوشش‌های بیمه‌ای همچون سرقت، زلزله، آتش سوزی، مسئولیت در قبال همسایگان و حوادث طراحی شده و اولویت بر آن است تا بیش‌ترین همراهی با بیمه‌گذار صورت گیرد.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی، خاطرنشان کرد: بیمه‌نامه آتش سوزی بیمه رازی برای ایام عید نوروز در قالب سه بسته بیمه‌ای طراحی شده که در بالاترین سطح آتش سوزی، سرقت، مسئولیت . زلزله را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیگدلی در پاسخ به این سوال که اگر ارزش ساختمان و اثاثیه بیش از مبلغ حداکثری بیمه‌نامه باشد چه امکانی برای بیمه‌گذار فراهم شده است، خاطرنشان کرد: زمانی که ارزش ساختمان و اثاثیه منزل بیش از حداکثر مبلغ مندرج در بیمه‌نامه باشد بیمه‌گذار می‌تواند تعداد بیشتری بیمه نامه خریداری کند.

او یادآور شد: با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در خوی و ترکیه حجم صدور بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی روند صعودی به خود گرفته است و مبلغ بیمه‌نامه طرح عیدانه ۲۰، ۹۰ و ۱۵۰ هزار تومان است.

این مدیر فنی بیمه رازی نرخ بیمه نامه‌های یک ماهه آتش سوزی بیمه رازی را نسبت به بیمه‌های یک ساله کمتر دانست و گفت: با توجه به دغدغه‌های افراد در روزهای انتهایی سال صدور به لحظه و کاهش زمان صدور را برای بیمه گذار در اولویت قرار داده و بیمه گذار نیازی به اعلام لیست اثاثیه تحت پوشش سرقت ندارد.

بیگدلی در انتها بیان کرد: بیمه گذاران امکان خرید از تمام نمایندگان و شعب در سطح کشور دارند و در برنامه آینده قرار بر آن است تا این بیمه نامه به صورت برخط و غیرحضوری ثبت و صادر شود.

http://tejaratava.ir/?p=79370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.