• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

با هدف حمایت از تولید صورت می گیرد: مساعدت بانک کشاورزی با فعالان بخش کشاورزی در قالب طرح ویژه وصول مطالبات

  • کد خبر : 64337
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
با هدف حمایت از تولید صورت می گیرد: مساعدت بانک کشاورزی با فعالان بخش کشاورزی در قالب طرح ویژه وصول مطالبات
بانک کشاورزی همزمان با آغاز سال زراعی جدید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی طرح های تولیدی و همچنین مساعدت با بدهکاران این بخش ، طرح ویژه« وصول مطالبات برای حمایت از تولید» را اجرا می کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در قالب این طرح و برای تأمین سرمایه درگردش واحد های تولیدی، چنانچه مشتری نسبت به پرداخت وتسویه نقدی کامل بدهی بخش کشاورزی خودکه از محل منابع داخلی پرداخت شده است اقدام کند، به شرط اینکه دارای میانگین حساب باشد، تا ۱۰۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده می تواند تسهیلات جدید دریافت کند.

بر اساس این گزارش،آن دسته از مشتریانی که میانگین حساب ندارند نیز با ارائه درخواست و مطابق با سایر ضوابط اعتباری سال جاری تا ۸۰ درصد اصل تسهیلات وصول شده خود، می توانند تسهیلات جدید دریافت کنند .

این گزارش می افزاید؛ مشتریان بانک کشاورزی درصورت پرداخت نقدی قسط آخر تسهیلات سرمایه ای می توانند به شرط داشتن معدل حساب،تقاضای دریافت تسهیلات جاری تا ۱۰۰ درصد اصل قسط واریزی را به شعبه ارائه کنند و در ارتباط با مشتریانی که معدل حساب ندارند، در صورت استمرار فعالیت واحد تولیدی، تا ۸۰ درصد اصل قسط واریزشده برابر ضوابط و مقررات اعتباری قابل بررسی و پرداخت خواهد بود.

شایان ذکر است دراین طرح شرایط ویژه ای برای بخشودگی جرایم دیرکرد(۶درصد وجه التزام) در نظر گرفته شده است و کلیه بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهرماه سال جاری می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور مطابق با مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=64337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.