• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5
رمضان، کرونا و بانکداری دیجیتال

با «نشان‌بانک» به بانک نروید

  • کد خبر : 19153
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
با «نشان‌بانک» به بانک نروید
با توجه به حلول ماه مبارک رمضان و شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جامعه، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با پیاده‌سازی پروژه نشان‌بانک در اپلیکیشن ایوا، دریافت خدمات بانکداری دیجیتال را برای عموم مردم بیش از پیش در بستری امن و سریع، ساده و در دسترس کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت با ارائه خدمات بانکی غیرحضوری در اپلیکیشن ایوا، در روزهایی که وارد چهارمین موج شیوع ویروس کرونا شده‌ایم، نقش بسیار مهمی در کاهش ترددهای غیر ضروری مشتریان به شعب بانک‌ها ایفا می‌کند.

این موضوع از آنجایی حائز اهمیت بیشتری است که ماه مبارک رمضان نیز فرا رسیده و با توجه به شرایط فیزیولوژیکی روزه‌داران و فاصله زمانی طولانی سحر تا افطار، ضرورت دارد تا مردم بیش از گذشته از ترددهای غیر ضروری خود در محیط‌های پر رفت و آمد بکاهند. شعب بانک یکی از مکان‌هایی است که به دلیل تبادل اسکناس و تردد افراد مختلف، احتمال آلودگی بیشتری نسبت به دیگر اماکن اجتماعی دارد.

در چنین شرایطی، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با توسعه خدمات بانکداری دیجیتال، امکانات خود را برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی بدون مراجعه به شعب افزایش داده است.

ایوا یکی از خدمات بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری سرویس‌های متنوع دیگر دسترسی پیدا کرد.

همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا راه‌اندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست و می‌توان بسیاری از کارهای بانکی از جمله دریافت گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی، افتتاح حساب و سایر خدمات را از طریق آن به راحتی انجام داد.

گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر اپلیکیشن کاربردی ایوا، خدمات دیگری همچون اپلیکیشن پالس، کد دستوری #۷۳۷*، دستگاه‌های کارت‌خوان و … را هم ارائه به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

همه ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا اثرگذار باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=19153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.